Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
Oj vad tiden rusar iväg och det känns som vi inte gör någonting. Har vi verkligen fixat allt? Svar nej. Igår bokade vi i alla fall bröllopsmiddag på La Terraza. Fick ett bra menyförslag, prisvärt. Vi blir 20 vuxna och två barn.....hade inte räknat med så många men det blir skoj. Vi gifter oss 16 så vi hade också tänkt ha cava picknick innan restaurangen öppnar 19.30. Om inte annat får vi väl ta en sväng om till vårt hotell som ligger hur nära som helst om jag förstår kartan rätt, hotel hsm President. Nästan alla gäster ska bo där också.
Jag vet att det finns en blomsteraffär i Alcudia då jag fått kontakt med den vid ett tillfälle. Tyvärr inte fått någon bekräftelse på vad jag vill ha men den kanske kommer. Som jag skrivit innan hittade jag den via facebook.
Viva Bahia och Viva Tropic är fina hotell. Eller var fina i alla fall när jag besökte dem 2003.
Ska till frisören i veckan och få lite tips. Letar ihjäl mig på nätet. Gud vad det finns lite info om standbröllop.
Gjorde sminklektion på Mac som blev superbra. Blev dock ruinerad när jag köpte produkterna.
Börjar bli nervös, är ni också det?!