Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
Vitvå2011, la terazza ligger i Alcanada. Jag har inte hittat nån hemsida men recensioner online. De andra har nog kontaktuppgifter (eftersom de bokat)
Vitvå2011, la terazza ligger i Alcanada. Jag har inte hittat nån hemsida men recensioner online. De andra har nog kontaktuppgifter (eftersom de bokat)
Kolla sidan 7 i denna tråd! Där finns länk till la terazza!
Jättefin klänning Sanna! Tips, kolla på www.monsoon.co.uk När jag bodde utomlands så gick jag alltid in på Monsoon och smekte de vackra klänningarna och drömde Kom på det för sent nu annars hade jag kanske beställts nåt därifrån. Kanske alltför dyra dock för din budget? De hade riktigt fina korta brudklänningar. Jag har bestämt mig för den korta vita axelbandslösa som jag köpte i tisdags, på New Yorker!! Den är i bomull och med "hålmönster" i tyget, gillar det egentligen inte men klänningen var den finaste jag provat och den enda som satt bra. Ska köpa ett svart eller silvrigt band att ha runt midjan istället för det vita som hörde till - detta förutsatt att jag köpernn de svart/grå skorna från deichmann!
Maj:
7:e - Guanaca
Juni:
Juli:
Augusti:
1 Vitvå2011
30 - Sanna87
När jag googlat på vigsel eller bröllop och Alcanada så har det dykt upp lite privata bilder från bröllopspar, men är ju mest på dem inte på omgivningen. Men på la terazzas hemsida fanns det bilder på utsikten iallafall! Vackert!
I vår by verkar det inte finnas någon florist, men hittade en på google i grannbyn Soller. Får ta lilla spårvagnen dit och kolla. Ska nog maila hotellet och fråga om de kan ta reda på öppettider etc. Eftersom jag pratar lite spanska och det är sambons språk så känns det som att vi kommer klara oss bra med att ordna blommor och taxi etc med "lokalbefolkningen" Hoppas bara att det är en bra florist! Och att det finns blommor jag vill ha. Vill helst ha knallrosa gerbera! Var fler av er som ville ha gerbera eller hur?
Här har det hänt en del tråkiga grejer och vi kommer tyvärr inte kunna åka på vår resa Känns förj***igt! Här har man jobbat o slitigt hela vintern och bara längtat till denna underbara resa i solen, alla kläder o all planering är klar, vi skulle haft ett perfekt bröllop och resa.... Besvikelsen är enorm.
Vi ska se om vi kan få boka om med kyrkan och fotogtrafen och förhoppningsvis kunna komma iväg i september. Men det kommer ändå inte riktigt bli samma sak känns det som antagligen blir det den borgeriga vigseln nu iallafall det datumet som är bestämt, men känns inte kul. Vill inte gifta mig när allt bara känns trist och ledsamt... Kanske vi bara gifter oss borgerligt och inte berättar för nån och när/om vi lyckas komma iväg igen i höst så är det "det riktiga" bröllopet. och med gladare stämning...
Mallisbröllop- gud vad fina klänningar Jag försöker se det positiva i det hela med vår uppskjutna resa. Jag får mer tid att att planera hår och smink kläderna är ju dock klara så nu får de hänga där och vänta i 4 mån! Och så får jag ju läsa era berättelser om era bröllop innan det är dags för oss, eller hur?!