Jag hade en cykelbyxa som går upp över magen och håller inne alltsammans. Blev jättefint fall på klänningen och de stramade verkligen åt runt höften. Lite varma ja men absolut värt det! Maidenform, finns på twilfit. Tror de kostade 300kr. Min klänning var lite genomskinlig men med dem på syntes absolut ingenting.
Sanna, låter som samma blomsteraffär. Jag kikar också på mina ringar ofta. Har skrivit till Johanna igen och efterlyst mina bilder, hoppas den kommer snart. Har sett vigseln på film. Det var rätt bra för som du skrev Sanna så kommer man inte ihåg så mycket från själva akten. Jag koncentrerade mig så mycket på att inte gråta alltför högt hehe. Tårarna sprutade och jag kunde knappt säga ja.
Mallisbröllop, då hade vi olika präster. Skönt att du har bra upplevelse av den ordinarie prästen. Det är ju trots allt han som skall viga resten av sällskapet :) Ja verkligen spännande för er som fortfarande inväntar er vigsel.
Har ni provat Björn Axén styling powder? Gör håret strävare, spännen fastnar bättre. kostar typ 80kr på apoteket, åhlens mm.