Inlägg från: Mallisbröllop2012 |Visa alla inlägg
  • Mallisbröllop2012

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Annelie643: Tack!! :) Vi åt på en restaurang som heter Roma, låg jättenära vårt hotell, Paraiso de Alcudia. "vanlig restaurang" lite turistig så, men vi gillade läget o maten var helt ok o hopptorn till barnen fanns oxå ;) vi hade inte bestämt innan vi åkte ner utan tog en sväng dagen innan o kollade lite, o då bokade vi där.

Stranden i Alcanada är ingen sandstrand utan med småsten, men där står man inte, utan ovanför blir det ju, lite gräs o en del träd. bilderna på kyrkans hemsida ger en ganska rättvis bild av hur det ser ut faktiskt! det kan vara folk som ligger där o solar, men det var inte så många när vi var där, o det var en ganska lång sträcka som man kunde välja ut en plats på, så det är nog inga problem för er heller!!

Japp, lugn o ro utan barn var en hit!! ;)

• Mallisbröllop2012

Gerbera: Stort GRATTIS!!!!! :) Hoppas att er dag blev precis så som ni önskade!!!

• Mallisbröllop2012

Här är en liten bild på oss, bilderna från fotografen (Johanna) dröjer några veckor :( så ni får hålla till godo med den här så länge! ;)
  • Mallisbröllop2012

o stort GRATTIS till Alcudia2012 oxå, så klart!!!!!! :) :)

• Mallisbröllop2012

Alcudia2012: GRATTIS!!!!!! :) Låter fantastikt härligt!!! :) hihi Ja, de andra har verkligen något att se fram emot!!! :)

• Mallisbröllop2012

Sanna87: För vår del var det så, att vi träffades en timme innan på restaurangen o satt o pratade, om allt möjligt. Han ville nog lära känna oss lite för att kunna göra det lite mer personligt under vigselakten. o sen gick vi igenom hur det skulle gå till, o för våran del var det ingen musik, så det blev ju en ganska kort cermoni, vi fick välja vilket... ja vad det nu heter, bibelord om kärleken, typ, det fanns några att välja på, o han frågade om vi ville säga efter honom eller säga själva på "jag... tar dig... till min äkta man..." Ja, det var inga konstigheter iaf, hihi känner att jag inte riktigt minnas alla detaljerna, men han var som sagt väldigt trevlig o lätt att prata med! Han nämde oxå lite från det vi pratat om tidigare, o det tyckte jag kändes trevligt, dels för vår del men oxå för gästernas del :)

Åhh, vad ni har mycket att längta till!!! :)

• Mallisbröllop2012

Sanna, ja det gör den. Jag tror säkert att du kan få välja något annat, både bibelord o dikt, en idé är nog att maila det till dom bara, så dom är lite förberedda! Prästen verkade inte alls omöjlig så jag tror säkert det går hur bra som helst!!

Annelie643: verkar som vi bor i närheten av varann, köpte oxå ringen i S-vall ;)

• Mallisbröllop2012

MelT: Grattis på stora dagen!!!!!! Hoppas den blir/blev underbar!!! :)

• Mallisbröllop2012

Stort grattis MelT!!!! Låter som även du fick din dag som du önskade, (förutom stressen m rumsbytet dådå) Härligt!!

Igår fick vi våra bilder, äääntligen!!! :) nu till det svåra att välja ut vilka vi vill ha... men ett angenämt problem ;)

Anneli643: ah., vi bor fem mil norr om er då ;) hihi

(japp, vi tog oxå med kaffe)

• Mallisbröllop2012

Kom på en sak ang blommorna (rosbuketten) som jag beställde från kyrkan, det ingick en ros till mannen oxå, blev väldigt fint!! :)

Nu har vi valt ut 35st bilder, inte helt enkelt... :) så nu är det bara att längta tills de kommer på cd o sen beställa förstoringar o göra album :)

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia