Inlägg från: Annelie643 |Visa alla inlägg
  • Annelie643

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Jag har tänkt att ha en väldigt enkel uppsättning. Allt hår bakåt fast med snelugg, håret lite på sidan så de faller fram över axeln, med massa lockar i.. får bara inte upp det snyggt med hårnålar.. måste ju kunna använda vanlig hårsnodd om jag döljer den med blommor eller nått? 

• Annelie643

Tack Sanna! klart jag ska ha ljusa hårsnoddar så dom knappt syns, mycket bra idé. Glad

Jätte snygg & smart uppsättning du skickade till mig. Jag hittade en annan via den länken, tror de är något åt det hållet jag tänkt mig:

">

• Annelie643

Fast skippa flätan och så ska jag ha snebena i stället.. men allt ihopsatt där bak 

• Annelie643

Men åhhh vilken super fin frisyr du hittat Guanaca.. Den skulle jag vilja ha!! :) 

Hoppas lockrna sitter kvar en liten stund i af, för lockar vill jag ha..  

• Annelie643
    Mallis12/EM88: vilken jätte fin bild! så vackra ni är!! 

jag har ju sån tur så en av mina vänner kommer komma ner till vårat bröllop, ( vi skickade ju ut inbjudan till det iaf. och bjöd även in till fest när vi kommit hem) så en av mina bästa vänner kommer ner, 4 dagar ska hon vara där- Super kul! Skrattande och där ser jag min chans att få lite hjälp med håret Tungan ute

Sanna: jag vet inte hur jag ska göra med morgongåva. jag har funderat på det. och de enda jag vet att han önskar sig är en klocka... men man ska ha råd oxå.. skulle vara kul att ge honom en sån med gravyr på baksidan. med bröllopsdatumet på., 
  • Annelie643
    Mallisbröllop: vilken jätte fin bild på er! ser ut som en fantastisk plats att gifta sig på. 

Guanaca: Du och jag verkar ska gifta oss nästan samtidigt.. vo gifter oss den 1 okt.
    ja visst är det perfekt med hjälp med håret, men jag är gladast för att hon kommer dit, tyckte de va lite coolt av henne, alldeles själv och bara för vårt bröllop. Glad 

Sanna: det där kilot blir du snabbt av med! som Lufthamn skriver, 18 dar är lång tid, och GI är en bra kost!  speciellt om det är magen som sväller..? 

Min blivande man verkar funka som era, han har inte alls funderat på kläder.. jag har slutat bry mig. Jag är klar med det mesta och kommer känna mig snygg iaf. Huvudsaken för mig.. Flört 
  • Annelie643
    Vitvå: Vilken jätte fin bild på er! va vacker du var/är! Glad

Jag tror oxå på att sminka mig själv, jag vill egentligen inte ha så mycket smink, mer åt det naturliga hållet, gifter jag mig på en strand/vid vattnet vill jag ha det naturligt :)  Men en Hen skulle jag inte vilja bli sminkad av, haha bra gjort av dig att hålla ut! Tungan ute
  • Annelie643

jag har inte haft en tanke på att ha bröllopskläder som handbagage.. men kanske är väldigt smart när jag ser er skriva om det.. Tror jag packar ner det i barnens handbagage Tungan ute dom tar ju ombord deras resväskor.. 

kommer oxå sakna denna tråd sedan. Helt otroligt att den hållt  vid liv så länge! och många som följt den. Glad 

• Annelie643

ja för oss börjar nog allt vara klart.. mannen har hittat kläder, beige linne byxa & vit skjorta. Ringar hämtade och dom är vi super nöjda med :) 

varit till församlingen och hämtat vigselpapper..  Dom var däremot jätte förvånade över att vi fått betala för vigseln. kunde inte begripa att man som medlem i svenska kyrkan får betala för att gifta sig där.. 

Nu så har jag väl håret kvar då... Skrikandes att öva på. men tror att det kommer bli ett enkelt hårspänne bak, och lockar fram på ena sidan... lättsamt! vill ju inte hålla på hela dagen med håret..

jag är också nyfiken på hur ljust det är på em/kvällen där. vi gifter oss kl 18..

sanna snart dax för er!! spännande :)  

• Annelie643

super snygg sminkning Guanaca Glad

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia