Inlägg från: Annelie643 |Visa alla inlägg
  • Annelie643

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Men vilken otur med vädret Sanna! Hoppas er dag blev fin iaf. Och GRATTIS så klart!! :) Häst & vagn har jag inte tänkt åka till Alcanada utan bara till eller från gamla stan, vid en ev middag där. Hur går det för dig Guanaca? Allt i ordning? De börjar närma sig.... :))

• Annelie643

Vi har varit i stugan uppe i Åre några dar, därför inget inlägg från mig.. 

Ojojoj va fina ni är Sanna! ser toppen ut på platsen också, jag längtar så jag håller på och spricker!! Glad

Två veckor kvar tills vi åker. så kul!! beställde du blommor från kyrkan Sanna eller från blomsteraffären? 

• Annelie643

Guanaca: vart menar du? Åre? har också nyss varit där? kul i så fall. var ni upp på skutan och kastade snöbollar? 

ja det är fasen vår tur snart!! jösses, jag har inte gjort något alls på länge nu, jag hoppas verkligen att vi har allt under kontroll. 

jag kommer oxå köpa en sån där kroppsstrumpa som håller in allt. tror jag kommer bli lite bekvämare i klänningen då  Tungan ute

jag har inte alls tränat på håret.. ojoj jag kanske måste ta mig en kväll! eller 5!! Förvånad

Tack sanna, ska kolla på den blomster affären, vad fick du betala för dina blommor? 

• Annelie643

Hahaha jaha! Är det till Mallis vi ska :) haha jag trodde du menade Åre. Tack för tipset Sanna ang bukett. Jag har ju flera dagar på mig hitta något. Så det ska nog hinnas med :) Jag börjar faktiskt få lite smått panik. Är ju snart dax! Kanske på tiden att gå igenom listan.. Hmm... Jag har inte ens nån lista!! Jösses.. :P

• Annelie643

Guanaca: jag tänker som dig, tar med mig klänningen till butik för att testa med underkläder under.. eller för min del något som shapar till magen.. Tungan ute

nu är jag på jakt efter något för barnen att ha över sina klänningar, dom har en bolero, frågan är om det räcker hela kvällen? jag funderar på en poncho över.. vad tror ni? 

vad ska jag ha för smycken...?! usch va många frågor och saker som ej är lösta Rynkar på näsan

• Annelie643

sanna: vart beställde du ditt armband? hinner jag få det om och beställer nu? 

• Annelie643

Tack sanna. ska genast kolla där.. Glad

• Annelie643

Beställt & klart!! nu är det bara hoppas på att jag hinner få det Glad

• Annelie643

Jag beställde armband Therese, med mörkblå pärla. text: mallorca 121001

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia