Vi är båda 28 år och kommer vara det när vi gifter oss också (kommer fulla 29 nästa år i aug resp okt). När vi gifter oss så kommer vi ha varit tillsammans i 7 år och det känns som en bra tidpunkt att gifta oss, vi är båda klara med studier sedan några år tillbaka, har stabil ekonomi etc.
Vi tänkte skicka våra inbjudningar redan i feb då min släkt inte bor på den ort vi skall gifta oss. Min sambo arbetar med marknadsföring och illustration så vi har bestämt att han skall göra inbjudningarna och sedan skickar vi dem till tryckeri. Dock har vi inte någon klar idé för hur dem skall se ut. Trist med Caliagraphen, när man betalar för ett jobb så ska det inte se "billigt" ut.
Ang tärnor tycer jag också det där är lite knepigt, när vi förlovade oss så råkade jag i all iver fråga 4 av mina närmsta vänner om dem allihopa ville vara tärnor, alla tackade glatt ja. Så nu sa jag ha 4 tärnor och min sambo 1 bestman, känns sådär kul faktiskt...
Men men, blir nog bra. Vi har bestämt att min sambo och bestman skall stå inne i kyran och sedan skall mina tärnor komma in och sist jag, hur har ni alla lagt upp det?
Har ni bilder på bröllopsklänningar ni funderar på?