LillaAnna skrev 2011-11-30 21:09:09 följande:
Jag trodde jag hade kommenterat på klänningarna, men hade visst inte gjort det. Jättefina! Jag gillade nog den med det svarta på mest, fast utan det svarta då :) Jag är snart färdig med inbjudningarna, beställde ju såna där kortsatser från Panduro och jag ville ha ganska enkla kort så jag är nöjd. Men vi har ju inte heller gästlistan helt klar för oss, men jag beställde 30 kort och jag tror det kommer gå åt 25, men då har vi några till godo. Vad har ni fixat för blommor och dekorationer då Ida072012? :) Ska ni som har tärnor ha tärnbuketter också?
Vad skönt om ni börjar ha klart inbjudningarna. Det tar så otroligt mycket tid! Fast jag inte tänkt göra dem själva, men ändå, att fundera fram och tillbaka. Suck.. Men fick hem prover idag från Spira Kortdesign, de var verkligen jätte fina, men DYRA. Så ska kika lite till innan vi bestämmer oss. Det är ju ingen panik ännu, men det skulle vara skönt att kryssa av det på "listan" ;)
Vi valde att ha vita rosor samt vita kallor som blommor. I brudbuketten kommer jag dock bara ha rosor, något i stil med denna:

Så bokade vi lite vaser och andra dekorationer som vi får hyra sedan på bröllopsdagen. Och en stor silver kandelaber!! Så fin. Vill ha flera silver-ljusstakar, men har inte hittat några fina billiga :( Eftersom vårt färgtema är mestadels vitt och silver, så bokade vi olika stora cylinderformade vaser som vi tänkte att hälften har vi vita rosor o kallor i, och sedan i andra hälften har vi vita blockljus med silver o genomskinliga "stenar" i botten. Svårt att förklara, men det blir nog fint tror jag.. Åh, det är så svårt med dekorationer också. Allt är svårt! Jag har sådan grym beslutsångest med precis ALLT.. Någon annan som lider av det också?
Hur har ni tänkt med dekorationer?