• Nessa83

Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)

En liten kul fråga tycker jag :)

Jag å min sambo har varit ett par i 2 år, vi förlovade oss i april i år och i Juli 2012 blir det bröllop!!

Vi har oxå hunnit få en lite skruttunge på den tiden, hon är nu 2 månader!

• Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)
  • CoG

Den
    15 mars 2009
    träffade jag min blivande man på SF i vår stad.
    Jag skulle på bio med min dejt och hans kompis....men det rann ut i sanden med den där dejten
    då han ansåg att min dotter var ett hinder.
    Men jag och dejtens kompis började prata via nätet ett tag senare, vi bestämde oss för att träffas.

Den:
    27 juni 2009 blev det VI.
    1 juli 2010 flyttade vi ihop
    27 juni 2011 förlovade vi oss
    10 juli 2011 kom vår lille gosse
    27 juli 2013 blir det bröllop

Han är 30 och jag 32

• muminmamman 81

10 ½ år underbara år!!!! Å mer blir det

• MatsoLotta

Vi blev ett par 2008 och gifter oss 1 sep 2012 förlovade oss 2010.

• LitenSandra

Vi kommer att ha varit ett par i 7 år och 7 månader på dagen vi gifter oss. Förlovade i 9 månader.

• aurum

14 September 2009 träffades vi för första gången
    Dejtade då regelbundet (blev ett par nån gång under vägens gång, svårt att säga exakt när) fram till 28 April 2010 då vi gick skilda vägar. Behöll kontakten lite sporadiskt sådär men det gjorde för ont att pratas vid eller träffas så det blev inte ofta eller många ord sagda under tiden.
    22 April 2011 fick jag diagnosen cancer.. Detta ledde till ett långt långt långt långt samtal den 25:e som i sin tur ledde till att vi träffades den 26:e o hade en första "dejt" igen.
    Sedan dess har det varit vi.
    Den 24 Februari i år råkade älsklingen försäga sig att hans plan är att fria inom det närmsta... Vi gifter oss med största sannorlikhet innan året är slut. Ingen av oss vill ha en lång förlovning.

• galex

Vi har varit tillsammans i 6 år och 9 mån. Vi förlovade oss dec 2011, Vet inte när det blir giftemål, kanske 2013 eller 2014, hoppas jag. :)

• miamibeat

Träffades i Maj 2005, förlovade oss i Februari i år, gifter oss i Juli 2013. 

Så vi kommer ha varit tillsammans i 8 år när vi väl gifter oss. 

• 1700tal

När vi gifter oss i sommar har vi varit tillsammans i 6 år och förlovade i 1,5 år. Då är jag 30 och han 26...

• NaturBarn

Vi har varit ett par i 1 år och 9 månader när vi gifter oss.

• Pekkiisch4

Vi blev tillsammans 070707, av en slump, förlovande oss 090909, vi gifter oss den 121212, så drygt 5,5 år ihop :)

Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)