• Nessa83

Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)

En liten kul fråga tycker jag :)

Jag å min sambo har varit ett par i 2 år, vi förlovade oss i april i år och i Juli 2012 blir det bröllop!!

Vi har oxå hunnit få en lite skruttunge på den tiden, hon är nu 2 månader!

• Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)
  • ichboll

träffades sommaren -09 förlovade oss våren -11 o gifter oss nu i sommar, så kommer ha varit vi i 3 år när vi blir man o fru :)

• theluckiest2013

Den dagen vi gifter oss har vi varit ett par i 12 år och förlovade i nästan 11,5 år...

• smulanjuli

Vi träffades 11 juli 2010. flyttade ihop i februari 2011. Förlovade oss 11 november 2011. Gifter oss 8 september 2012. Alltså varit tillsammans i två år och 2 månader när vi gifter oss.

• BB2012

Blev ihop på Alla <3 dag 2010

Han friade den 9/5 - 2011 på vår semester i Grekland

Vi gifter oss den 9/5 - 2012

..... så 31 dagar kvar tills vi är gifta :) 

• CoG

Vi kommer att ha varit tillsammans i 4 år och en månad då vi gifter oss (förlovade i 2 år och en månad)
    Och vår lilla kille kommer att vara två år då vi gifter oss :)

• Anny

Vi kommer varit tillsammans nästan exakt  8 år när vi gifter oss och förlovade i 4 år. Det kom lite hus och barn i mellan. Men nu så är bröllopet på g!

• Krystal

Eftersom det nog inte blir bröllop iår, kanske nästa sommar. Men då har vi varit tillsammans i 10 år...förlovade i 9 år...(och då är vi 33 år (jag) respektive 40,5 år)

• Krila

Vi har varit tillsammans i 1 år och 1 månad ungefär. Förlovade oss på ettårsdagen och gifter oss nästa vår/sommar. Så ungefär 2 år och 3 månader när vi gifter oss=)

• Green

Vi är inne på 17e året Förvånad Oj vad tiden går!

Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)