• Nessa83

Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)

En liten kul fråga tycker jag :)

Jag å min sambo har varit ett par i 2 år, vi förlovade oss i april i år och i Juli 2012 blir det bröllop!!

Vi har oxå hunnit få en lite skruttunge på den tiden, hon är nu 2 månader!

• Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)
  • sirifredde

Vi kommer ha varit ett par i 4 år och 3 månader när vi gifter oss och förlovade i 1 år och 9 månader

• maxmamma

hej

vi har varit ihop drygt 5år o varit förlovad i drygt 4½ och har ett gemensamt barn som är 3½år.

vi har dock kännt varandra mycket längre innan vi blev ett par.

vi gifter oss 12/1-2013Hjärta

• sweetsueswede

12,5 år tills förlovningen och blir  drygt 13 år när bröllopet vi räknar sker i januari. :)

• Sofiiiz

4 år 7 månader som tillsammans, prick 3 år som förlovade då vi gifter oss på det datumet.

• Fremm

1 år och 18 dagar har gått sen vi träffades första gången, när vi gifter oss på Nyårsafton 2012.

Träffades 9 december 2011, Blev ett par 17 december 2011, Han överraskade med förlovningsringar på alla hjärtans dag 14 feb 2012, och friade till giftermål 6e juni 2012 om giftermål på nyårsafton 2012.

• johbeh

I juni 2013 när vi gifter oss har vi varit ihop i 5 år och förlovade i 3 år!

• Alyllyra

I september nästa år när vi gifter oss har vi varit tillsammans i 6 år och förlovade i 1.

• zoooda

1a dec gifter vi oss.. träffades 26 december året innan så drygt 11 månader :)
    förlovade i 5 månader :) 

• SaraH

När vi gifter oss i Juli nästa sommar har vi varit tillsammans i tio år, och förlovade i ett år! Vi kommer att vara 25 respektive 28 år då!

Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)