• Nessa83

Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)

En liten kul fråga tycker jag :)

Jag å min sambo har varit ett par i 2 år, vi förlovade oss i april i år och i Juli 2012 blir det bröllop!!

Vi har oxå hunnit få en lite skruttunge på den tiden, hon är nu 2 månader!

• Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)
  • Brudivinter2012

Vi var "typ tillsammans men absolut inte tillsammans" i åtta månader
    och sen "tillsammans" i åtta månader innan han friade och sen ett år och nästan två månader innan vi gifter oss (om 15 dagar).. så..

2 och ett halv år om vi räknar med tiden då vi var "typ tillsammans" och  1,8 år om man inte räknar med det.

Oj. Nu känns det som superkort tid. Men vi är ju faktiskgt "gamla nu". Hela 27 år gamla. :)

Och är det rätt, så är det rätt *svävar på moln* 

• martina o affe

Vi har varit ihop 5 1/2 år nästan exakt på vär kommande bröllopsdag.

Och då har vi varit förlovade i 1 år och 2 månader efter jag friade..

• iech

Vi gifter oss i juni 2013, då har vi varit tillsammans i nästan 8år, förlovade i 1 år och 10 månader och sambos 6år på dagen :)

• C och M

Vi gifter oss 2013 och då har vi varit tillsammans i 8 år, sambos i 8 år och förlovade i 4 år och 2 barn =)

• Cakes

Vi träffades i april 2011 och ser oss som ett par sedan 1:a maj samma år. Min blivande man friade i september nu i år (yeeey) i vårt alldeles egna radhus! Vi kommer att gifta oss i slutet av juni nästa år, då har vi varit tillsammans i drygt två år!

• lillapia

Vi har varit tillsammans över 9 år och ska gifta nästa år 2013 den 15 juni på vårt 10 årsdag =). 

• Anjeschka

Tillsammans i 15 år i maj, förlovade i 8 år gifter oss 27 juli 2013 :)

• Amandizzen

Vi har varit ett par i 2,5 år, förlovade i drygt 1 år och gifter oss om ett halvår!

Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)