Jag vill ställa in mitt bröllop! :(
Jag tycker verkligen att ni ska ställa in bröllopet och försöka strunta i vad alla andra säger, bara förklara hur ni känner lite snabbt och sen får dem acceptera det. Vi planerade att gifta oss nästa sommar. Vi hade berättat åt våra familjer, bokat kyrkan, bokat catering och var nästan klara med inbjudningskorten. Men jag kände mig inte lika glad som i början, kände att det bröllopet inte skulle bli som vi ville ha det. Vi har inte så mycket pengar så allt skulle bli så billigt som möjligt eller helst gratis. Så nu håller vi på att spara ihop pengar istället utan att behöva vända på varenda krona för att klara oss. Vi berättade till mina föräldrar och dem tyckte det lät som en bra idé, att skjuta upp bröllopet eftersom det inte kändes rätt för oss just nu. Sambons föräldrar blev lite besvikna men sambons syster tog priset, hon blev nästan arg över att vi inte skulle gifta oss. Hon satt med mig och försökte räkna ihop vad allt skulle kosta, hur vi skulle kunna komma billigare undan, vad vi inte "behövde" (som om det vore hennes bröllop hon planerade). Men till slut accepterade hon att det inte blir något bröllop nästa sommar, för det blir inte som vi vill ha det.. Så stå på er och lycka till!