• Chicita

Hur viktigt är det med datum?

Många väljer en dag som betyder något specifikt för dom själva. Någons födelsedag, mors dag, alla hjärtans osv.
    Vi valde att förlova oss 5 år efter vår första dejt. Alltså på årsdagen av att vi dejtade första gången. Inte årsdagen av första gången vi såg varandra eftersom jag inte var intresserad av honom vid det laget Flört 

Och när vi bestämt att vi skulle gifta oss efter några år så hade vi först tänkt vänta in att det datumet kom på en lördag och passa in det så.
    Men pga speciella omständigheter så ville vi skynda på lite och valde att vända på datumet. Istället för 9/3 så blev det 3/9 nu i år...
    Tyvärr så hjälpte det inte att vi skyndade på. Men det är ju bara att gå vidare ändå. Livet stannar inte för att det händer något tråkigt...

• Chicita
    daniiel skrev 2011-12-02 21:42:37 följande:
    Vi var ju varken mindre förlovade, är inte mindre gifta och definitivt inte mindra kära och förälskade bara för att vi inte har speciella datum och stenkoll på det :)
    Enda anledningen att jag kommer ihåg förlovningsdatumet och datumet för första dejten är att det är dagen efter min mammas födelsedag Flört
    Men jag har inte stenkoll på vilket år det var vi träffades eller vilket år vi förlovade oss. Måste alltid kolla vilket år första LOTR-filmen kom eftersom vi gick på den sista veckan den visades på bio i vår stad som vår första dejt... Så det är alltså året efter att den hade premiär... Förlovningen tror jag skedde 5 år efter det. Eller var det 4 år? Eller??.. Hmm... är det så viktigt att minnas egentligen som sagt Solig
Svar på tråden Hur viktigt är det med datum?