• Maryy

Norrköpingslokaler tack!!

Nu behöver jag alla möjliga tips till lokaler här i Norrköpingstrakten att ha en bröllopsfest på.
    Vi kommer bli ca 50 personer. Nån som vet nåt om nån billig lokal med bra planlösning för bord och lite plats till dans vill man ju gärna ha.

Himmlestadlunds Brunnssalong vet jag redan om men vill gärna ha massa alternativ!

Ni som gift er och haft fest, kan ni rekomendera era lokaler och vad kostade det??

Kram till alla vänliga själar

• Svar på tråden Norrköpingslokaler tack!!
  • Maryy

Men oj vad många bra tips!! Flitigt jobbat. Tack så hemskt mycket och god jul på er alla!!!

• Maryy

Och svar till frumu: Vi är inte säkra på om vi promt måste ha i stan eller inte, är från landet så jag trivs där men då är det oftast församlingshem som är tillgängligt och vi hade förmodligen tänkt ha bar på festen sen, vilket man oftast inte får ha där. Tål att fundera på :)

• Maryy

Memsan TACK för de utomordentligt bra beskrivningarna! Du va lite osäker på Sörby Herrgård där, vi är inte intresserade av det för att det är för dyrt, men de har jättebra lokaler! Kompisen hade bröllopsfesten där. Bra matsal, och bredvid är det en stor sal där man kan dansa i. Finns även en nedervåning där det finns soffgrupp och bar. Jättemysigt! Hade det inte varit så dyrt (har för mig att det är det) så hade jag garanterat tagit det.

Hoppas ni hittar nån bra lokal, och grattis till det kommande bröllopet!

Svar på tråden Norrköpingslokaler tack!!