Inlägg från: Alicemom |Visa alla inlägg
  • Alicemom

brudsminkning på makeupstore?

Kan man göra det? vad kostar det iståfall?

• Svar på tråden brudsminkning på makeupstore?
  • Alicemom
    Eleonor311 skrev 2011-12-04 21:00:30 följande:
    Hej. jag tror att dom tar runt 500, det gjorde dom förut när jag jobbade där i alla fall. Vart bor du? kanske skulle kunna fixa det :)
    Åh okej, jag bor i södertälje :) älskar makeupstore :D
  • Alicemom
    Berlan skrev 2011-12-04 21:52:20 följande:
    Jag frågade nyligen där och de tar 1400 för sminkningen.
    jösses amalia, då får det bli en vanlig sminkning iståfall!
  • Alicemom
    augustesen skrev 2011-12-04 22:21:08 följande:
    Shit va dyrt!!! Men smakar det så kostar det, och dom är duktiga att ta i när det gäller bröllop :p
    Jo men jag vill knappt lägga 1500:- på ringen eller håret så då kommer det inte ske, jag är duktig på att sminka mig själv men det känns ändå lite roligare att få det gjort på salong eller så men inte om det kostar så mycket.
  • Alicemom
    augustesen skrev 2011-12-05 21:00:48 följande:
    Jag är en absolut sminknörd och älskar att sminka både mig själv och andra, men nej på bröllopsdagen vill jag vara ompysslad. Finns nog en risk att jag är lite skakis/nervös/otålig och då kommer ju sminket se för galet ut om jag gör det själv :p På hotellet där vi ska ha festen tog dom 1200:- för brudsmink ink konsultation..dock är det troligtvis Bare Minerals och det blir för skimrigt för mig.
    Ska besöka MUS när jag kommer tillbaka till Kalmar och se vad dom tar där..men lär väl vara 1500:- där också då :p
    Jaa jag får lita på mig själv, får ju brudfrisyren gjort för 500:- :) Jag tänker inte lägga 1500 på en sminkning det är alldeles för mycket pengar, finns ju en risk att man inte ens blir nöjd :P
  • Alicemom
    ViviN skrev 2011-12-06 09:47:14 följande:
    Har fått festsminkning på makupstore för typ 500, inklusive produkter. Blev superfint, så det är ett självklart val för mig. Mn det beror väl kanske lite på personen som gör det också...
    500:- hade jag lätt kunna lägga på sminket, även 800:- men inte 1500:-:/ vi ska ha ett litet bröllop med 15000 kr i budget så då känner jag att det inte är värt att lägga 1500 på bara smink.
Svar på tråden brudsminkning på makeupstore?