brudsminkning på makeupstore?
Kan man göra det? vad kostar det iståfall?
Kan man göra det? vad kostar det iståfall?
Hej. jag tror att dom tar runt 500, det gjorde dom förut när jag jobbade där i alla fall. Vart bor du? kanske skulle kunna fixa det :)
Jag frågade nyligen där och de tar 1400 för sminkningen.
Shit va dyrt!!! Men smakar det så kostar det, och dom är duktiga att ta i när det gäller bröllop :p
En "makeupkurs" på Makeupstore kostar 495:- och då får man ta ut produkter för den summan också.
Så om du inte absolut vill boka en bröllopsmakeup så kan du ju bara kolla om dom har tid för en sån kurs på förmiddagen innan du gifter dig. Men avsätt i alla fall en timme för det.
Att det kostar mer med bröllopssminkning är för att du då kan få en konsultation innan där ni provar ut färger och liknande.
Ska du ha en sån där "kurs" så kan du helt enkelt säga att du vill ha en diskret sminkning som framhäver dina drag/ ögon eller vad du nu vill framhäva.
Jag bor i eskilstuna :) hör av dig om du är interesserad :)
Jag gick en makeupkurs för 2 veckor sedan på makeupstore, blev sminkad men fick inga produkter i det.. Betalade något på 400 kr
Frågade samtidigt då hur mycket bröllopsmakeupen gick på och den kostade 1495 kr (linköping)