• Sara1291

EBAY tråden!

Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

• Svar på tråden EBAY tråden!
  • Fjällen2010

Någon som har bra länkar med saker i stil med snö, is eller bruna dekorationer?

• lycklig01

åh håller med drömmer, den var jätte fin! ill också veta pris och vart du köpt den!? :)

moonias skrev 2012-05-11 07:13:15 följande:
    Fick hem en superfin tiara igår! Mycket finare än på bilden där jag tycker den ser lite plastig ut...

• lycklig01

Ska göra tissue pompoms och har köpt 100 st för ca 130 kr på e-bay! första gången jag har handlat där nu så hoppas allt blev rätt! kommer absolut handla där fler gånger, spec nu till bröllopet :)

• moonias
    lycklig01 skrev 2012-05-11 14:42:58 följande:
    Ska göra tissue pompoms och har köpt 100 st för ca 130 kr på e-bay! första gången jag har handlat där nu så hoppas allt blev rätt! kommer absolut handla där fler gånger, spec nu till bröllopet :)
    Var hittade du så billiga pompoms? Jag hittar bara dyrare :(.
  • lycklig01
    moonias skrev 2012-05-11 15:38:39 följande:
    Var hittade du så billiga pompoms? Jag hittar bara dyrare :(.

oj jag menade att jag hadeköpt silkespapper, inte hela pompomsen! blev visst lite fel!

tack för länken :)

• moonias
    lycklig01 skrev 2012-05-11 15:50:52 följande:

oj jag menade att jag hadeköpt silkespapper, inte hela pompomsen! blev visst lite fel!

tack för länken :)

Hehe okej, då förstår jag :). Så många orkar jag nog inte göra, hoppades på att du kanske hade hittat enkla vägen till en billig peng Tungan ute.
  • lycklig01

sorry för felskrivningen! jag har provat göra en och det varinte så svårt alls! gick fort :)

• grynet103
    Monstertjejen skrev 2012-05-09 13:14:26 följande:
    Hur lång tid tod det för er att få hem dom stolsbanden??
    Det tog ca 2 veckor, har beställt flera grejer från den säljaren....mycket tillmötesgående och bra kvalitët på grejerna :)
  • BlåAugustibröllop

Det står i ett av mailen från e-bay nåt i stil med "tänk på att vara hemma så du kan ta emot/kvittera varan". Och så står det att den kommer inom 3-10 dagar. Det är ett ganska stort spann och man kan ju inte vara hemma i så många dagar!
    Är det någon som har fått något sånt, hur har det löst sig? Kan man få reda på fraktbolaget och ringa de eller nåt?

Svar på tråden EBAY tråden!