amerika skrev 2013-08-22 09:08:42 följande:
Tack för svaret!! Och tack för att du delade med dig av hemsidan, jag blir mer och mer övertygad om att det är därfrån jag ska beställa min ring!!
Du får gärna berätta för mig sen när du fått din hur det gått med allt: leverans, betalning, ev tull och förstås, om ringen är som du tänkt dig!
Fick hem ringen igår. Blev lovad att mittenstenen skulle vara "eye clean" men jag ser en "rispa" innuti den. Har kontakt med säljaren och får skicka tillbaka ringen så ska de se om de kan byta ut diamanten. Har inte fått svar på hur det går till och hur jag ska göra för att inte behöva betala tull en gång till.
Den "revan" kan jag leva med och har därför även frågat om jag kunde få lite pengar tillbaka iställe för att krångla med att skicka tillbaka osv. Vill ju kunna använda ringen direkt!
De har hittils varit väldigt tillmötesgående och vi har haft god kommuniation. men ibland har deras svar på mail tagit upp mot 3 dagar. Lite segt att vänta på.
I övrigt är jag väldigt nöjd med ringen och de hade bra pris tycker jag.
Fick betala 6000:- för 2 14k vitguldsringar (sammanlagda vikt 5g). den ena 19st 0.02 diamanter och den andra 1 0.33c och 20 st 0.02c