EBAY tråden!
Måste bara meddel att jag äntligen lyckades få över pengarna. Så nu har jag kunnat betala en väldigt förstående säljare och jag väntar nu med spänning på mitt första köp från Ebay ever.
Måste bara meddel att jag äntligen lyckades få över pengarna. Så nu har jag kunnat betala en väldigt förstående säljare och jag väntar nu med spänning på mitt första köp från Ebay ever.
Dum fråga kanske men hur söker man efter specifika säljare?
ni brudar som har koll på ALLT. Hur är det när man köper grejer från usa. Jag har nu börjat kolla på Ebay.com istället för .se och hur är det då med tull och sådana här saker. Jag tänkte köpa berlocer och ringar till som jag ska ha runt vinglasen. Om det nu blir tull hur mycket blir det då? eller snarare vad baserar dom det på?
åh jag måste bara få berätta nu. Äntligen vågade jag mig på att ansluta mitt kort till paypal och det funkade hur lätt som helst. alldeles för lätt om jag får säga det själv. Detta kan bli farligt. Men nu beställde jag i alla fall.
ringar:
Och sedan berlocker till som det står love på. http://www.ebay.com/itm/190644303801?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
100 st av båda och det kostade bara 132 kr mer frakt och allt. Underbart säger jag bara. nu är det bara att vänta.