• Sara1291

EBAY tråden!

Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

• Svar på tråden EBAY tråden!
  • Pernillaaa
    mjeanettek skrev 2012-02-29 12:48:08 följande:
    Jag köpte en del hårnålar här:
    stores.ebay.com/bestbuy266

Fantastiska priser :)
    Toppen! :)
    Beställde precis hem 40st hårnålar med stora pärlor för 67:- med frakt! Lovely! 6st nålar med små pärlor kostade 35spänn på Glitter liksom.
    Äääälskar ebay
  • Viccan

snäckan87 skrev 2012-02-29 12:38:56 följande:

"Viccan" Har du bild på servettringarna och stolsrosetterna du beställt? Nyfiken!
    Här kommer bilderna på det som jag beställt och väntar med spänning. 

=)
  • drömmer

Viccan: Åh har du länk till servettringarna?? Underbara!!

Min klänning från Usa kom idag, efter en knapp vecka. Den var så mycket bättre än jag trott så nu ska bara mina tärnor prova och så ska 3 till beställas !!

• Viccan
    drömmer skrev 2012-02-29 17:25:36 följande:
    Viccan: Åh har du länk till servettringarna?? Underbara!!

Min klänning från Usa kom idag, efter en knapp vecka. Den var så mycket bättre än jag trott så nu ska bara mina tärnor prova och så ska 3 till beställas !!
    Här kommer länken Glad

http://www.ebay.com/itm/12-White-Gem-Napkin-Rings-Wedding-Bridal-Shower-Favor-/110832618600?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19ce238c68

Jag har som sagt inte fått dom än, men jag hoppas verkligen de dyker upp snart för nu har de gått 2v och 2 dagar Obestämd
  • drömmer

Det gör de säkert Viccan . Men åhh jag såg de fanns i rosa också. Berätta hur de var när du fått dom !! Jag ska också beställa en del från den säljaren. Bland annat rosetter och organzaband. Men det är 1 år kvar till bröllopet så jag tar lite i taget. Kliar i fingrarna dock

• Tinzi
    Mrs S 2012 skrev 2012-02-29 09:32:17 följande:
    Min blivande ska ha titanring som vigselring (han har ingen förlovningsring). De vi har provat i butik samt kollat på nätet har legat runt 1000:-

Klickade hem denna häromdagen www.ebay.co.uk/itm/140568727532?ssPageName=ST...:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Med frakt till Skottland kostade den ca 250:-. Känns märkligt billigt, men värt att försök! Nu får vi vänta ända till påsk dock innan vi får se den då vi ska åka dit. Skulle den inte vara nåt att ha så får vi köpa en ny, men då har vi inte förlorat så mycket pengar ändå!

Har även köpt inbjudningskort, favouraskar, skjorta, slips, gästbok än så länge!
    Snygg! min m2b ska också ha titan :)
  • hjgs
    Viccan skrev 2012-02-29 17:32:30 följande:
    Här kommer länken Glad

www.ebay.com/itm/12-White-Gem-Napkin-Rings-We...

Jag har som sagt inte fått dom än, men jag hoppas verkligen de dyker upp snart för nu har de gått 2v och 2 dagar Obestämd
    Hej hoppar in här. Är smått ebay beroende och har beställt en hel del i från den säljaren bland annat servettrigarna jag köpte de med vinröd sten och de var jättefina, trr det var en stenen var lite sne på men det gick hur bra som helst att "putta" på plats igen.
  • hjgs
    weddingdreams skrev 2012-01-07 18:44:14 följande:
    Hej hej... Någon som köpt underkläder (korsett och strumpband samt trosor) från ebay? Eller sånna silikonkuddar och sätts dit på tuttarna?
    jag har köpt strumpband, jättenöjd fick välja alla detaljer själv
Svar på tråden EBAY tråden!