• Sara1291

EBAY tråden!

Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

• Svar på tråden EBAY tråden!
  • MariaMagdalena

va smart med hårbling som man sätter fast med plattången! tack för tipset :)

• hjgs

fick hem en suuuper fin klänning i dag älskar den verkligen synd bara att jag inte vet vad jag ska ha den till, funderar på att lämna in den och att den blir ett linne

• bridetobe2013
    hjgs skrev 2012-04-16 18:58:32 följande:
    fick hem en suuuper fin klänning i dag älskar den verkligen synd bara att jag inte vet vad jag ska ha den till, funderar på att lämna in den och att den blir ett linne
    kort kort kort
    1/6 2012
  • Mrs S 2012
    MariaMagdalena skrev 2012-04-16 18:56:36 följande:
    vad synd att jag inte kan komma in på länken du skickade mrs s 2012, jag är oxå ute efter en herrring i titan :( dessa ska jag ha tror jag :) viewitem.eim.ebay.se/t116TITANIUM-HEART-WEDDI... www.titanringar-web-butik.com/product.html/cl...
    Hm.. testar igen http://www.ebay.co.uk/itm/140568727532?ssPageName=STRK

testa annars att söka på 7MM FLAT SATIN / MATTE SOLID TITANIUM WEDDING BAND RING

Säljaren jamjojewellery
  • Mrs S 2012
    123ost skrev 2012-04-16 19:15:55 följande:
    Tänkte själv beställa dom där askarna, men såg att de inte skickar till Sverige?
    Aha, tänkte inte på det, fick mina skickade till Skottland. Hoppas du hittar några liknande!
  • 123ost
    Mrs S 2012 skrev 2012-04-16 20:09:17 följande:
    Aha, tänkte inte på det, fick mina skickade till Skottland. Hoppas du hittar några liknande!

Okej, tänkte så det inte blev fel för dig :)
  • 123ost

Kan ingen ge mig lite tips på vad jag kan köpa redan nu på Ebay? Vi gifter oss nästa sommar och har inte ens besökt lokalen än (kommer vi nog inte göra på ett bra tag, ligger på annan ort). Vad kan man bestämma i förväg? Favours vet jag redan och kan beställa, bordslöpare har jag också hittat men har ingen aning om hur mycket vi kommer behöva så det får vänta. Vad mer? :)

• hjgs
    123ost skrev 2012-04-16 21:19:38 följande:
    Kan ingen ge mig lite tips på vad jag kan köpa redan nu på Ebay? Vi gifter oss nästa sommar och har inte ens besökt lokalen än (kommer vi nog inte göra på ett bra tag, ligger på annan ort). Vad kan man bestämma i förväg? Favours vet jag redan och kan beställa, bordslöpare har jag också hittat men har ingen aning om hur mycket vi kommer behöva så det får vänta. Vad mer? :)

hmm vet du hur många gäster ungefär de kommer bli, ska du pyssla själv, kan du tänka dig handla kläder ? måånga frågor :-P

• drömmer
    123ost skrev 2012-04-16 21:19:38 följande:

Vi gifter oss nästa vår o jag har köpt tårtutstickare, slipsar till marskalker och brudnäbbar, näbbklänningar, 1 (av 4) tärnklänningar, I Do - märken att sätta under skorna (something blue), organzapåsar (till kommande såpbubblor och ris) och rosblad. Det är nog allt, tror jag .

Finns ju massor att handla! Kommer köpa resterande tärnklänningar snart, köpte 1 bara för att få se kvalitén och för att tärnorna skulle få testa och så ska jag köpa väst o kravatt till sambon, och kostym,väst o kravatt till lillkillen samt en näbbklänning till då min dotter ska få ha en annan på kvällen. Den hon ska ha i kyrkan är vit, och jag vet att den inte kommer vara vit så länge om de ska vara ute o leka .

Svar på tråden EBAY tråden!