HJÄLP! Blivit jätte torr i ansiktet innan bröllopet!
Jag upptäckte Marja Entrich när en kollega körde en demo på en tjejkväll vi hade.
Jag har aldrig ansett mig ha några problem med huden i ansiktet, men många saker som hon berättade om var ju faktiskt vettiga så jag provade...
Som att alla deras produkter är ätbara. Ja... ätbara.
Marja Entrich hade varit en hel del före sin tid och sagt att allt man smörjer på huden ska man också kunna stoppa i munnen eftersom att kroppen tar upp saker från huden.
Produkterna är dyra, men det är ju för att dom inte drygar ut dom med mineraloljor och det är heller inte mycket vatten i schampoo och flytande tvålen mm.
Ok jag rekommenderar inte att provsmaka produkterna, för dom smakar apa men det är inte farligt om man äter dom.
Min hund är helt galen i handkrämen. Han skulle kunna äta upp en hel tub om han fick.
Nåväl, jag är fast.
Köpte inte en antirynkkräm. Jag är snart 40 och borde väl kanske använda sånt. Men bara med rätt produkter (torr hy för mig) så minskade mina rynkor, huden blev mycket slätare, porer drog ihop sig osv...
Köpte en återfuktande havsalgstvål och en bivaxkräm eftersom min make är så torr att han får exem. Och det har dels i princip tagit bort hans problem och har också gjort att mina händer som normalt "torkar ihop" på höst/vinter, ser helt normala och fina ut året om...
Det är ingen mirakelkur
Men med regelbunden användning så kan man få bra resultat.
Jag säljer inte produkterna själv, jag tjänar inget på att berätta om dom. Men jag är så såld på resultatet att jag mer än gärna berättar vidare.