• soffia

HJÄLP! Blivit jätte torr i ansiktet innan bröllopet!

Sveaalexandra skrev 2012-01-17 12:55:55 följande:
    4 dagar kvar.. inte torr längre men istället har jag fått två typ finnaktiga saker mellan mina ögonbry, kanske skulle föredragit torrhet såhär i efterhand. Har inte smort in mig med några grejer alls på flera dagar också poppar dom här upp.. GAH vad händer? :D

Kan det vara bröllops stressen ? Vad du än gör, kläm inte utan låt det vara, badda med lite alosolsprit på en liten tops på just finnarna, det kan ju vara så att allt smörjande och joxande har gjort att du har blivit lite fetare i hyn och fått finnar.....Så låt det va, inte pilla, ajjabajja

Och vad spännande att du snart ska få stå brud! Jag kan knappt vänta tills det är min tur hihi

• soffia
    Sveaalexandra skrev 2012-01-17 13:07:44 följande:
    Lite intressant det där, karln här hemma kan inte sova (har lite scenskräck) men jag känner mig ju kolugn jag, har saker att göra varje dag och är ledig från jobbet. Känner mig inte stressad. Och har bara använt en dagkräm senaste tiden så har ju inte smörjt en massa annat.

Kan alholsprit torka ut dom tror du?

Ja det är himla spännande men man vill ju inte vara helt knottrig i lill-fejset ;P
    Alltså det är ju uttorkande så var försiktig med att få det på andra ställen än just på blemmorna så att säga, går dom att klämma? då kanske du vågar dig på att trycka till och sen dutta med spriten på dom så dom läker.....Annars kanske gå på en snabb ansiktsbehandling och få massa mirakelkrämer
Svar på tråden HJÄLP! Blivit jätte torr i ansiktet innan bröllopet!