Inlägg från: Forumvärd |Visa alla inlägg
  • Forumvärd

Får en förlovnings- vigselring vara hur billig som helst?

I filmer och realityshower så "ohhhhhhhhhhas" det och "ahaaas" det alltid när bruden eller den blivande bruden visar upp sin ring. Alla beundrar ringer och ju större sten och ju mera bling-bling desto bättre.
    Eller hur?
    Så en tanke slog mig!
    Får en ring vara hur billig som helst?
    Vad är det som gör att ringen är perfekt?

Rösta och diskutera gärna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får en förlovnings- vigselring vara hur billig som helst?
  • Forumvärd
    Fiaa skrev 2011-12-30 09:32:14 följande:
    Det spelar väl ingen roll, bara man själv tycker om den ;) jag personligen tycker om lite enklare ringar, de är mer praktiska också utan den STORA diamanten på som mest troligt fastnar överallt! :P Jag hade nog gått i taket om ringen hade varit för dyr, känns som att man hade kunnat göra något roligt tillsammans ist för den pengen :)
    LindaochJohn skrev 2011-12-30 09:46:23 följande:
    Det spelar väl ingen roll vad man har för ring egentligen! O tycker man det ska man kanske fundera på om det är förhållandet eller själva grejjen att gifta sig som är det viktigaste?
    Jag känner så också och dessutom skulle jag vara livrädd att förlägga ringen eller något sådant!
  • Forumvärd
    sofi 88 skrev 2011-12-30 09:58:49 följande:

Klart ringen kan vara hur billig som helst. Många köper ju ringar i silver istället för att hålla nere priset och jag tycker det faktiskt är fånigt att sätta en "nedre gräns" för priset. Man köper de ringar man vill ha och har råd med, så enkelt är det.

Niini skrev 2011-12-30 09:59:21 följande:
    Ringarna får väl kosta 10 kr om man så vill. Huvudsaken tycker jag att man själv älskar dem :)
    Tror ni att det är en skillnad mellan olika länder?
Svar på tråden Får en förlovnings- vigselring vara hur billig som helst?