Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Pallar inte detta.. Vet inte om jag vågar gifta mig med min blivande??

Vi har planerat bröllop till hösten och som alla vet är det speciellt när man ska ge ett så stort
    löfte till en annan människa som man är tvungen att se sanningen i vitögat.

Jag märkte för en tid sedan att min blivande hade kontaktat sitt ex och undanhållit det för mig. dessutom har han ljugit om en hel del. Egentligen bara småsaker, men fortfarannde så mycket att jag ibland tvivlar på om han kommer fortsätta ljuga fast han lovat flera gånger att vara ärlig.

Åh det är så jobbit för jag älskar honom så mycket och har aldrig tidigare tvivlat på att han är "Den Rätte".
    Nu har jag dock blivit superfundersam, tänk om han fortsätter ljuga, en vitlögn blir snabbt två osv.
    Kan jag lita på honom? Har någon annan erfarenhet av killar som drar vita lögner för att de inte vågar erkänna att de har gjort bort sig??

• Svar på tråden Pallar inte detta.. Vet inte om jag vågar gifta mig med min blivande??
  • Anonym (Ledsen)

Tack alla underbara snälla för era fina svar! 
    Jag kan berätta att vi har bestämt oss att gifta oss efter en hel del om och men.
    Fortfarande kan jag få dagar när jag tvivlar på honom men jag har
    kollat upp han ene tid och jag vet att han är ärlig nu. Ska börja jobba med mig själv
    nu så att jag inte ska behöva kolla upp han mera, det är ju inte så att jag vill göra det,
    det fanns bara ingen annan möjlighet att få reda på om han fortsatt ljuga eller inte.
    Tack alla för ert stöd, det ät helt underbart att någon som kan vara tiotals mil ifrån kan få mig att
    må bättre med sitt stöd!
    KRAM på er alla!
    {#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden Pallar inte detta.. Vet inte om jag vågar gifta mig med min blivande??