Inlägg från: sensommar bruden |Visa alla inlägg
  • sensommar bruden

Festlokal i Göteborgs Norra Skärgård

Är det någon som har haft sitt bröllop på hönö eller öckerö och kan ge lite tips om festlokaler mm.

Är på jakt efter en festlokal till augusti eller början av september och tycker att Hönö eller öckerö skulle vara perfekt då vi bor i Torslanda.

Skulle vilja veta om någon har haft sitt bröllop på Havskatten på Hönö och vad ni tyckte om det?
    Detsamma gäller församlingshemmet på Öckerö, är det någon som har haft sitt bröllop där och kan dela med sig om det var bra eller dåligt? Hur länge man får vara där och om det är ok med alkohol?

Hoppas på många tips

• Svar på tråden Festlokal i Göteborgs Norra Skärgård
  • sensommar bruden

Vad får ni betala för att vara på Rotundan? Vad ingår i priset, porslin, dukar?
    Hur länge får man vara där på kvällen?
    Hur många får plats där? Vi ska iof inte var så jättemånga ca 60 pers.
    Ligger ju verkligen jättebra till men håller dem inte på att renovera där??

• sensommar bruden

Tack för tipsen!
    Ska kolla om ngn av lokalerna är ledig i augusti (är ju lite sent ute) och isf åka ut och kolla in stället. Det enda som känns lite jobbigt med Rotundan är att man inte får tillgång till lokalen förrän samma dag, jobbigt för en kontrollfreak som jag Skulle väldigt gärna vilja ha koll på att allt blir precis som man tänkt sig i lokalen.
    Har ngn av er hört ngn som har haft bröllopsfest på Havskatten eller Öckerö församlingshem?

• sensommar bruden

Ska kolla på Havskatten på Hönö i helgen... hoppas att det är som jag förväntar mig...håller tummarna.
    Har inte hunnit fundera på fotograf än, men om jag får ngt tips så lägger jag in det här.
    Har ni ngt tips på bra cateringfirma här ut?

Svar på tråden Festlokal i Göteborgs Norra Skärgård