Inlägg från: sagoprinsessa |Visa alla inlägg
  • sagoprinsessa

Vilken gravyr för tärnorna?

Har hittat två jättefina armband jag vill ge till mina tärnor, och om man vill kan man få den graverade. Antingen två ord eller ett ord och ett datum. Först tänkte jag typ brudtärna 30/7 , men det kankse inte är så kul att ha efter. Vill ju att de ska kunna använda armbanden mer än bara på bröllopet.
    Ni som köpt smycken och graverat till tärnorn, vad skrev ni? Eller ni andra, har ni några förslag? 

• Svar på tråden Vilken gravyr för tärnorna?
  • sagoprinsessa

Ekorren: "evig kärlek" kanske vore något :) 
    Hemajo13: hade blivit så glad om det fick vara tre ^^ 

• sagoprinsessa

Tack för alla fina tips, var också inne på tärnans namn men tänkte att det kunde bli tråkigt, men då det är flera som föreslagit det är det nog en rätt bra grej, själv skulle jag ju bli glad så jag hoppas att mina tärnor tänker likadant.

Malin106: nu är ju smaken som baken, men armband jag tycker är fina finns hos denna etsy försäljare :   http://www.etsy.com/shop/SilverSpoonCreations?ref=seller_info 

• sagoprinsessa

daniiel: Initialer tycker jag var en riktigt bra idé. Och förstår ditt tänk, jag hade nog inte heller använt ett armband med någon annas datum eller så. Snygg matchning du köpte :)

Svar på tråden Vilken gravyr för tärnorna?