• daniiel

Vilken gravyr för tärnorna?

Vi hade ingen stor budget alls, men jag köpte dessa armband till mina tärnor.

Och matchande örhängen till.

Jag utgår från mig själv. Hade jag använt ett armband med någon annans initialer eller bröllospdatum på fler gånger sedan? Nej, förmodligen inte. Jag hade nog sparat det i någon låda bara.

Att enbart gravera in deras namn istället tycker jag låter som en bra idé :) Alternativt enbart deras initialer. Detta tyckte jag var jättefint, med initialer.

• daniiel
    moonlightgirl skrev 2012-01-06 20:32:10 följande:
    Det översta armbandet med matchande örhängen till tyckte jag var jätte fint. Vart har du köpt det och vad kostade det?
    Jag köpte det faktiskt på Rusta. Armbanden kostade 39kr/st och örhängena 19kr/paret :) Vi hade som sagt ingen stor budget alls, men villa ändå ge tärnorna (våra systrar) något som tack. Jag köpte visserligen också skor, boleros, hårspännen och buketter också.. men ja.. något smycke, som de kunde använda på bröllopet och även efteråt var som en extra kul liten sak :)
  • daniiel
    sagoprinsessa skrev 2012-01-06 20:34:12 följande:
    daniiel: Initialer tycker jag var en riktigt bra idé. Och förstår ditt tänk, jag hade nog inte heller använt ett armband med någon annas datum eller så. Snygg matchning du köpte :)
    Tack :) Ja, jag tycker att det passade riktigt med initialer på de armbanden som fanns i länken till etsy som du la upp, väldigt fina armband förvövrigt :)
Svar på tråden Vilken gravyr för tärnorna?