Inlägg från: moonlightgirl |Visa alla inlägg
  • moonlightgirl

Vilken gravyr för tärnorna?

Irma82 skrev 2012-01-06 18:48:21 följande:
    Vi valde armband från Love and be proud  loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/ och valde att skriva adjektiv, namn och datum, exempel: UNDERBARA MIA 120721
    Hej. Måste bara få lägga mig i lite här angående loveandbeproud. Jag blev så förälskad i deras halsband, armband mm, speciellt sånt här armband med hjärta och accentpärla. Men nu när jag i förra veckan skulle försöka beställa det armbandet kunde jag inte hitta det. Vet någon om det fortfarande finns kvar??
  • moonlightgirl
    daniiel skrev 2012-01-06 20:25:49 följande:
    Vi hade ingen stor budget alls, men jag köpte dessa armband till mina tärnor.

Och matchande örhängen till.

Jag utgår från mig själv. Hade jag använt ett armband med någon annans initialer eller bröllospdatum på fler gånger sedan? Nej, förmodligen inte. Jag hade nog sparat det i någon låda bara.

Att enbart gravera in deras namn istället tycker jag låter som en bra idé :) Alternativt enbart deras initialer. Detta tyckte jag var jättefint, med initialer.

Det översta armbandet med matchande örhängen till tyckte jag var jätte fint. Vart har du köpt det och vad kostade det?
Svar på tråden Vilken gravyr för tärnorna?