Inlägg från: BettyBoop |Visa alla inlägg
  • BettyBoop

Håruppsättning Malmö/Lund

Någon som vet ett BRA ställe för håruppsättning i Malmö/Lundområdet? Helst hade jag velat ha både makeup och hår på samma ställe, och kanske kunna byta om där.

Enda jag hittat har varit Larsson & Lange i Malmö - och där tycker jag kanske inte att de känns helt prisvärda i förhållande till vad de levererar. Men jag kan såklart ha fel. Någon som har erfarenhet av dem?

Har även hittat Benan i Lund, men när jag ringde dit så var tjejen så otroligt svårpratad och oserviceminded att jag blev irriterad. Det hela ska trots allt vara lyxigt och roligt, annars kan man lika gärna göra  det hela själv tänker jag. Men jag är kanske bara gnällig..  = )

Så tips tas tacksamt emot!

• Svar på tråden Håruppsättning Malmö/Lund
  • BettyBoop

Ahh tack. Body Shop alltså? Kan vara värt att kolla upp med andra ord. Hade ju helst haft både och på samma ställe. Vet att Face kan komma hem till en för 1500.- men om inte frisören också gör det.. tja då blir det inte lika kul.

Helst vill jag ju komma till ett ställe som erbjuder bägge delar och där jag kan klä om. Kanske ta ett glas skumpa också för att lugna nerverna. Lite lyx sådär. Men hittar inget. Måste väl finnas, eller??

• BettyBoop
    zoolin skrev 2012-01-07 09:40:57 följande:
    Klart det måste finnas sådana ställen. Bara att fråga runt. Det kostar säkert lite mer men blir ju en helhetsupplevelse :)
    Jamen det är ju det jag har tänkt. Men hittar inget!! Så tänkte att någon här kanske visste något?
Svar på tråden Håruppsättning Malmö/Lund