Dejli skrev 2012-01-07 22:52:17 följande:
Jag har använt Mist flytande foundation ett tag och tyckt att den funkade bra, de andra produkterna har jag ingen erfarenhet av. Nu använder jag mest Bare Minerals eftersom jag blir så himla torr på vintern, och då tycker jag det funkar bättre för mig.
En riktig sminkning är nog svår att få gratis, men många erbjuder gratis "provsminkning" av deras produkter så man vet hur de sitter och så.Make Up Store har ju iaf tidigare haft att det kostar 500 kr och så får man produkter för samma värde, men det var något år sedan så både pris och erbjudande kan ju ha ändrats. Då fick man ju iaf sminkningen "på köpet" om man ändå tänkt köpa deras produkter. Dock har jag inte varit så nöjd med utförandet de gånger jag gjort sminkningar där (har fått i present några gånger) men det har berott på de som gjort det och inte produkterna, som jag tycker är helt ok.
MUS tar 1500 för en brudsminkning. Trotts att jag har gått sminskola via dom, så gillar jag inte deras produkter. Tycker det blir stelt i ansiktet av deras smink. Men annars har dom mkt fint