• Guffi

Sminka sig hos The Bodyshop?

Är det nån här som har sminkat sig hos dem?
    Kikade på deras hemsida och tydligen får man konultation + sminkning på bröllopsdagen för kr!
    Superbra pris! Men är det bra smink som håller hela kvällen? (Å halva natten... Flört)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-08 13:13
    (Konsultation + sminkning för 500kr)

• Svar på tråden Sminka sig hos The Bodyshop?
  • Guffi

Oj! Priset på The Bodyshop för konsultation och sminkning är 500kr - billigt i mina ögon! Kanske får man vad man betalar för??

Makeupstore kostar rätt mycket tycker jag, Face vet jag inte vad de tar.. Vi har nån annan kedja i stan också - Mist. Vet inte alls vad de är för några..
    Egentligen skulle jag vilja göra provsminkningar hos allihopa för att kunna jämföra, men det lär nog inte vara gratis ;)

Har blivit sminkad efter mina ansiktsbehandlingar, även där med varierade resultat. Men som ni säger, det hänger ju ihop en del med vem det är som gör det.

• Guffi

Ja, mycket hänger nog ihop med vad man har för hudtyp. Jag kanske söker efter det ouppnåeliga, men eftersom sminket åker på typ mitt på dagen, vigseln är kl. 16 och sen middag och fest på det.. Jag vill helst slippa lägga på en massa extra var 3-4 timme för att det börjar se schabbigt ut då...

Vill helst iaf klara av vigseln och middagen :)

• Guffi

Precis!
    På dagen är ju det beroende på väder. I början på maj kan det ju vara rätt fint. Framåt kvällen sen när det blir dans lär jag svettas en del.. Svettas rätt lätt... Men å andra sidan, den tiden på dygnet så tror jag inte att jag kommer bry mig så mycket. Är ju mest på dagen under vigseln och fotograferinge, och under middagen (när många ska ta kort) som jag vill se snygg och fräsch ut :)

Får höra mig för lite :)

Svar på tråden Sminka sig hos The Bodyshop?