fotografen ett kuvert på middagen?
Vi bjöd på mat åt vår fotograf, han var med ~12h o det är ju rent ohumant att behöva vara utan mat så länge..
Vi bjöd på mat åt vår fotograf, han var med ~12h o det är ju rent ohumant att behöva vara utan mat så länge..
tack för er input!
det är inte person som vi skulle ha bjudit på bröllopet annars (är en gammal kollega som jag tar enstaka fika med ibland) men jag känner ju honom ändå lite... Så det blir svårt att vara helt "kall" och säga att han måste ha med sin egen matlåda.
Jag tror inte att vi kommer få något "kompis-pris" och i så fall resonerar jag som att vi inte heller behöver vara "snälla" och bjuda på middag. Men jag ska prata med honom och höra hur vi ska lösa det. Håller med om att vi inte kan ha honom sittandes till bords eftersom han ska jobba, finns så begränsade platser som det är, men jag kan tänkta mig att betala för mat till honom (tror inte det kostar 1400kr för bara en varmrätt av vår mat som vi ska servera).
Är det kul att ha med fotografen ändå från sminkingen på morgonen? det innebär ju att fotografen kommer att vara med precis HELA tiden??? är inte det jobbigt?