Inlägg från: Pyttis |Visa alla inlägg
  • Pyttis

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

pamjofre skrev 2012-11-26 13:52:08 följande:

verkligen superfina! enkla och dekorativa på samma gång, kanonsnyggt! :)
  • Pyttis
    Ri 2013 skrev 2013-01-01 21:04:17 följande:
    Ojojoj, i år händer det :)
    Imorgon ska vi åka runt till olika affärer för att prova kläder till mannen, ska bli så kul!!
    oh så roligt, hoppas ni hittat nåt fint :)
  • Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-02 15:52:54 följande:
    åh i år händer det. vi gifter oss om 6 månader och vi börjar skaffa barn om 3 månader. oj nu är det ju bara nedräkningen kvar. man börjar ju bli lite nervös. men usch så man längtar.
    spännande! vi ska med börja skaffa barn snart, vi börjar om 2 månader, och börjar typ längta sönder haha :)
  • Pyttis

efeter mycket tänkande hit och dit bestämde vi oss för o börja med våra kort nu, har dock ett 30 tal kvar att pyssla ihop, men så fort de är klara kommer vi sicka iväg dem.

och det tidiga osa datumet beror på att sambon ska bygga bord och bänkar och "tak" själv så vi i god tid får veta hur många som kommer så han kan planera byggandet i hagen, för blir vi alla 118 per så tar det ju lite tid att snickra allt själv.

så här blir de iaf :)

• Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-04 20:33:34 följande:
    haha ja jag vet den där känslan. har garderoben full av bebiskläder. illa jag vet. sambon å andra sidan börjar bli nervös. lite gulligt faktiskt. ja vi börjar i april för vi vill inte riskera att få barn i december. vill helst slippa september-december om man får möjligheten att välja. När skulle ni gifta er?
    Och hur gamla är ni? och vad jobbar ni med? sorry hundra frågor men jag är nyfiken på allt ;)
    haha, har jag med lite i garderoben så du är inte ensam, hos oss är det nog dock mest jag som är nervös, sambon är pepp till tusen. vi hade igentligen tänkt börjat tidigare, men jag som inte vill ha nån jättemage under bröllopet så därför vi väntat lite, annars för vår del spelar inte datumet så stor roll :) den 6:e blir det för vår del :) och jag är florist och har eget och sambon är elektriker :)
    vad sysslar ni med då? :)
  • Pyttis

och jag jag blir 21 om  2 månader och sambon 25 :) hur gamla var ni? :)

• Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-07 11:17:09 följande:
    oj glömde svara på detta. jag är 23 och han är 24 :D
    vi missa samma båda ;) haha
    Pagnie skrev 2013-01-05 19:22:10 följande:
    nej så kände jag med. går det på en gång nu så kommer man vara i kanske 10 veckan eller något sådant. Min sambo är medicinforskare och jag är sjuksköterska på en akutmottagning men kommer i höst eller nästa vår plugga vidare till barnmorska.
    Jag måste faktiskt erkänna att vi var in på hm och köpte världens sötaste filt med smurfarna på. vart helt kär i den.
    låter spännande, då har du stenkoll på allt nu då om du vill bli barnmorska:)
    förstår dig helt, ibland går det bara inte att låtabli
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2013-01-13 01:22:08 följande:
    uch e så ledsen. 
    Idag träffade jag dem som ska göra maten till bröllopet (vän till familjen och min far), och nästan direkt börjar de prata om att de inte kommer att kunna göra maten, för litet kök osv!! "Vi måste nog catra". Vilket var det vi tänkte göra från början, innan de erbjöd sig att göra det istället! Så nu är allting tillbaka på ruta ett, och jag måste igen ringa runt för offerter osv. Det känns inte alls kul längre!
    För den budgetten vi har vill jag ändå ha ett fint bröllop, och de var mer elller mindre, "kan vi inte ha plastglas och plasttallrikar." (Vilket min far mkt väl vet att jag inte tyckier om!).
    De e verkligen inte roligt längre!

Uch förlåt att jag knäller! Hoppas att ingen av er tar illa upp.

Hoppas att de går bättre för er andra! 
    håller tummarna att ni hittar en ny bra lösning!
  • Pyttis

äntligen! efter oändligt många timmar framför symaskinen är jag nu klar med min klänning!
    tyvärr inte den bästa bilden så detaljerna syns inget vidare.. men men :)

• Pyttis
    Kago09 skrev 2013-01-13 16:29:25 följande:
    Wow pyttis vad fin den blev, vad duktig du är, det hade jag aldrig klarat! Har du bestämt vad du ska ha för skor till? Slöja, tiara??
    thih, tack så jättemycket!!! :)
    både jag och sambon ska gå barfota så det är nån fin pedikyr som gäller ;) tror det kan bli riktigt läckert då ruinen vi ska bli vigda vig ligger på en äng, så man kan känna gräset mellen tårna :D

och håret har jag tänkt mig såhär:

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!