Inlägg från: Pyttis |Visa alla inlägg
  • Pyttis

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

pamjofre skrev 2013-01-13 17:04:01 följande:
    Kago09PyttisPagnie- tack så jätte mkt! Ja vi kommer säkert hitta en annan lösning :). Var bara ledsen igår.

Pyttis- skit snygg frisyr! Gillade verkligen flätorna!
    inte ofta saker går som man tänktsig från början, och många gånger blir lösningen bättre en grundidéen så tror ni hittar nåt som blir toppen! :)

ja jag föll för den direkt när jag såg bilden! så har provat den själv nu och känner att det blir helt rätt i stil med våra andra planer o så :)
  • Pyttis
    Kago09 skrev 2013-01-13 19:01:57 följande:
    Det var en jättefin frisyr! Vad härligt det låter med att gå barfota och äng och ruin, kan nästan se det framför mig!! Jag tycker nästan man ändrar sig ofta om mycket så det är bra att man har tid på sig! Jag hade nog kunnat planerat ett bröllop på kort tid bara till att handla och fixa :) men känner att de här nio månaderna har varit bra så att man kan fundera på hur man vill ha det! I morgon ska ringa jag ringa runt och kolla tårtor och innan veckan är slut så ska inbjudningarna skickas så ska pyssla färdigt dem nu i veckan!! Någon som beställt "kinaklänning" och har lite tips på vad man ska tänka på och så?
    ja jag älskar den och kände att den passa mig med så det va skönt, händer ju annars  ibland att man ser nåt man verkligen tycker är skitsnyggt men att man själv inte ser riktigt klok ut i det..

jo det hade nog jag med kunnat, men tycker ju att det e så himmla roligt så det känns skönt o få dra ut lite  på det när dagen i sig antagligen kommer gå jättefort :)

låter trevligt, har ni funderat något på vad ni ska ha för typ av tårta, smak? utseende?
  • Pyttis

låter jättegott! blev sugen här haha

• Pyttis

oh vilken fin klänning Brud 130713!! gillar fluffet :)

precis 100 dagar kvar för vår del idag, var tar tiden vägen? galet så fort det går :)

sen tänkte jag även be om en åsikt, var 100% på att jag skulle ha frisyr liknande denna:

men så sa sambon igår att han tycker det är fint med utsläppt.. o nu när jag satt i förlängningen så tycker jag inte det är så dumt jag heller..
    vad tycker ni är finast?
    nu skulle det givetvis va snyggare i satt om jag bara ska ha utsläppt men ni  fattar ;)

• Pyttis
    Brud 130713 skrev 2013-03-28 09:20:33 följande:
    jag hinner med en snabbis här mellan packningarna ;) jaa det där med hår, det är svårt!! Jag ska förlänga håret innan bröllopet så jag tampas också med iden om uppsatt eller utsläppt ska nog ha flätat och halvutsläppt med lite rockigt och romantiskt samtidigt ;)
    Pyttis har du i clips eller? Den där uppsättningen var ju verkligen jätte fin och skulle passa bra med din klänning!! Fast du passar ju bra med utsläppt också Skrattande inte mycket till hjälp här inte sorry!
    ja, det är jättesvårt, föll för slätsn med murgrönan första gången jag såg den, och har varit så säker på det.
    låter fint tycker jag, låter som en bra kombo till klänningen :)
    ja nu har jag det, brukar sy in det oftast, men nu har jag clips då det är lite snällare för plånboken ;)
    haha, nee men då vet jag att inget av det ser dumt ut iaf :)
  • Pyttis
    Pagnie skrev 2013-03-28 09:44:39 följande:
    Pyttis: jag tycker faktiskt du ska köra på frisyren som du hade tänkt från början. utsläppt kan du ha jämt sen efter bröllopet. jag tyckte verkligen att den frisyren var jättevacker.
    Men det där bestämmer du ju helt själv.
    mm tänker lite så jag med, blev bara lite fundersam då han kom o sa så igår, o han brukar inte ha så mycket åsikter utn tycker det e skönt om jag fixar allt, fick t.o.m köpa hans kläder utan att han var med så så mycket åsikter brukar han ha haha. men det är väl som du säger att jag kan ju ha så jämt annars.

vad ska du ha för frisyr? :)
  • Pyttis

fint alltihop, men sista heluppsättningen gillar jag nog bäst personligen, tycker det va toppensnyggt! snyggt och lite busigt på samma gång, tycker det var jättefint

• Pyttis

hoppar in lite här på slutet igen, fattar inte var tiden tagit vägen. har gått i ett tycker jag, o bara 8 dagar kvar, fattar det knappt själv. men så kul det ska bli!! endel kvar att göra dock, men jobbar som bäst under press så :)
    fick dock precis som jag ville och hann plussa innan bröllopet, så nu blir vi "3" som står där framme nästa lördag, så lycklig!! Solig
    nu ska jag sitta o läsa ikapp lite hur det gått för alla :)

• Pyttis

tack så jättemycket 67d och CoG! heltklart bästa tänkbara bröllopspresenten :D

• Pyttis
    Sparriskarro skrev 2013-06-30 09:48:42 följande:
    Stort Grattis! Va roligt :)
    Bara 6 dagar kvar nu för oss båda. så spännande!
    tack!! ja, jag svävar som på moln nu :)
    ja verkligen, börjar dock  bli lite nervös, hur känner du? är ni helklara  med allt? :)
  • Pyttis
    Sparriskarro skrev 2013-06-30 16:15:01 följande:
    Gud nej!!! Har hur mycke som helst kvar. börjar känna stressen faktiskt. skit jobbigt att dte är så mycke som måste göras i siste sekunden...

Minns inte riktigt men ska ni göra mycke själva eller har ni "köpt" allt på ett och samma ställe, typ ett hotell?

Vi  ska ju göra ALLT själva och just nu känner jag pressen... TÄNK om jag glömder något!!!
    Jag ska jobba några timmar på måndag men är sedan ledig för att fixa allt men just nu har jag typ blackout och vet inte ens vad jag måste göra...
    oko, skönt att hör om man får säga så ;) då är det inte bara vi som far runt som tokar nu då. vi gör med allt själva, lagar mat, tårta, bygger bord, dekorerar ja rubbet. o vi blir 95 pers så det e full fart på det nu och så klämmer vi in ultraljud och bvc besök på det med i veckan, så här har du en till som känner stressen

skönt att du får lite ledigt innan iaf, jag har med ledigt nu uhela veckan, går åt ^^
    hoppas ni får ihop allt som ni tänkt er :)
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!