Det var längesen man var här inne nu! Vi har varit sjuka i omgångar så har inte hunnits med så mycket på bröllopsfronten. Jag letar också efter korgar för fullt mken som ni sagt så har vi ett tag till på oss så det borde hinnas med.
Det vi gjort senaste tiden är att vi varit i lokalen och hollat hur vi ska ha borden och vad vi ska ha för dekortaioner och hur vi ska ha dukningen.
Jag var på ikea och köpte lila vaser, fat att ha blockljus på och runda lådor som jag ska göra en kuvertlåda av, tre som står på varandra så det ser ut som en bröllopstårta.
Har börjat köpa hem lite till dukningen
Fått hem skor(idag) och väska, väntar nu bara på klänningen men fick mail idag om att den skickats i dag så hoppas tiden går fort :0) skorna var jättefina men högre än vad jag vanligtvis har på skor, 8cm tror jag så det blir till att träna och träna. Har aldrig så höga skor så jag ser ut som en man i klackar :0) blir nog till att köpa ett par lila ballerinaskor...
Tärnorna har beställt och fått hem klänningar.
Mannen har provat kläder ska köpas lite längre fram då han ville vänta då han ville gå ner nån kilo till.
Skickade in hindersprövningen i torsdags.
Har bokat sminkning hos en makeup atrist för mig och mina tärnor.
Börjat testa håruppsättningar men har svårt att bestämma mig där med ;0)
Jag har beslutsångest om mycket så när jag inte vet så bestämmer mina tärnor åt mig :0)
Finns fortfarande mycket kvar att fixa men det viktigaste är nog ring, kan inte bestämma mig men börjar bli på tiden...
Tårta och blommor har vi kontaktat, ska bara bestämma oss helt för vad vi ska ha exakt.
Sen ska vi fixa kläder till barnen, bestmans, och längre fram vigselprogram och så.
Hoppas det går bra för er andra!
Kram