Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Usch vilken tråkig berättelse CoG, hoppas din vän hittar kärleken, att hon kan lita på någon igen!
Superfin klänning pagine. Här är min om det är någon som vill se!
Fick hem den förra veckan och den är verkligen fin! Har dock ingen bra livebild än!
http://www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-strapless-chapel-train-ivory-h1lbhs0569.html
Denna veckans har gått i provsmakningenstecken av tårta. Smakade tre sorters smaker i måndags och två idag. Den jag tycker är godast är mangomousse, chokladmousse med chokladbotten men sambon var inte lika förtjust som jag så det blir nog hallonmousse, chokladmousse och chokladbotten :0)
Sen har vi haft lite tråkigheter med sambons syster som tagit mycket energi och jag hade bara lust att skita i allt och inte gift mig men hon ska inte få fördärva vår dag! Vi har valt att ha det barnfritt på bröllopsfesten och hon har sagt att hon SKA ta med sig sitt barn på festen, men vi har valt att inte ens ha våra egna barn där så jag har mått dåligt över detta att hon inte bara kan acceptara vårt beslut det är ju vår dag. Men hon kan inte lämna bort honom hon vill inte ens att barnets pappa ska ha barnet, hon är en kontrollfreak, hon vill inte och säger att det inte går medans jag tror att han kan vara hos någon bara hon låter honom, så nu kommer hon väl inte, vilket innerst inne inte gör mig något dåjag inte alls funkar med m2b:s familj. Men för hans skull så vill man ju att de ska vara positiva och inte bråka.
Har nog bestämt vad jag ska ha för blomor med så ska kolla det med floristen nästa vecka! Tyckte den var fin.
Hoppas allt är bra med alla.
Kram