Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Olaulin,
Ja det finns säkert massa fina ställen vid vattnet, det vore trevligt!
Inget är bestämt än, vi kommer att se oss omkring i sommar efter kyrka och festlokal därnere.
oh ja, vi ska ha fest
min släkt är från stockholm så dom får åka en bit.
funderar förresten på att ha ett punk-band som gör en spelning lite senare på festen som en överaskning från mig till killen aaah, alltså jag har hur mycket idéer som helst!
men har du tittat på klänningar och ringar? hur långt har ni kommit med hur du vill ha det i magasinet??
färgtema?
gto,
ja visst är det ett lyckorus att planera sitt bröllop! oj va mycket ni har färdigt, va duktigt har ni också valt färgtema? visa gärna bil på ring? *nyfiken* vart ska ni åka på bröllopsresan då?
6/7-13 gifter vi oss!
Vi ska gifta oss i Tibro, en liten ort i Skaraborg.. Och att det blev just det datumet är för att det är vår 12-årsdag!
Har faktiskt ganska mycket färdigt redan nu:
*Kyrkan är bokad
*Festlokal med mat är bokad
*Klänning inköpt
*Tärna är "klar"
*Ring bestämd (har bytt våra 10 år gamla förlovningsringar och hittat en vigselring i samma stil)
*Alla"kyrkmusik" är klar, både ingångs-, utgångs- och solosång.
*Solister är klara
*Gästlistan är klar
*Frisör är bokad
*Idéen till inbjudningarna är på G
Så det känns som vi är ganska bra förberedda..
12 år, grattis va härligt!
Visst blir man lite otålig! men jag försöker hålla mig cool med inköpen så jag inte köper nåt nu och hinner ändra mig haha! 1 år är lång tid. har använt budget-verktyget här på BT och det är mkt bra.
men jag har redan köpt:
lite sidenband och placeringskort/bjällror
beställt tshirt med eget tryck för att se om färgen blev bra.
vita jättefina organzapåsar i annorlunda form.
diadem med 3 rader glitterstenar
massor med hjärtformade ballonger
Jag har tittat mycket på nätet på klänningar, så jag vet ungefär vad jag vill ha där. samma med ring.
killen ska fixa lokal, och kyrkor ska vi titta på i sommar! så jäkla kul!
Vi ska gifta oss i Tibro, en liten ort i Skaraborg.. Och att det blev just det datumet är för att det är vår 12-årsdag!
Har faktiskt ganska mycket färdigt redan nu:
*Kyrkan är bokad
*Festlokal med mat är bokad
*Klänning inköpt
*Tärna är "klar"
*Ring bestämd (har bytt våra 10 år gamla förlovningsringar och hittat en vigselring i samma stil)
*Alla"kyrkmusik" är klar, både ingångs-, utgångs- och solosång.
*Solister är klara
*Gästlistan är klar
*Frisör är bokad
*Idéen till inbjudningarna är på G
Så det känns som vi är ganska bra förberedda..
Får man hoppa in även fast man gifdter sig i augusti? =) har inte bokat kyrkan 'n ska försöka göra det om ca 2 veckor.
Inte bara jag som är galen planerare :P sitter och planerar hela tiden:P
Trevligt! Vilken del av vår stora stad har du varit då?