eddan skrev 2013-04-15 18:07:51 följande:
Ja var är vi i planeringen...Sambon köpte kostym i fredags och vi provade ut ringar. Ska dock beställa på nätet då det blir mkt
billigare.Vi hade tänk kolla in lokalen förra helgen och kolla in lite hur vi ska placera bord osv..men sonen fick magsjuka så blev inget med det. Får bli nästa helg!Köpte tyll till klänningen idag (mamma syr)! Förhoppningsvis kommer vi en bit på vägen när vi ska åka till mina föräldrar nästa helg då.Här är annars maten det som jag tänker på mest just nu. Vi hade tänkt göra allt själva (med hjälp av familjerna förstås) Men har börjat kolla lite på att ta catering på en del. Vi kommer ha medelhavsbuffé
iaf.Vi har skrivit ut hinderprövningen och ska väl fylla i den i veckan.
Vi hade tänkt göra all mat själva också buffé men sen började jag tänka på hur många potatiskar jag skulle behöva skala för att göra potatissallad och då fick jag panik!
Jag hittade en catering som för 200kr per person +600kr i utkörning kunde göra en buffé åt oss.
Den är inte fansy men den var riktigt god.
följande inår: lax, Kyckling och rostbiff, potatisgratäng, västerbottenspaj, skagen rullar, rödbettor med cevreost, bröd och hallonpanacotta.
Sen ingick det att maten var upplagd på fat och dekorerad. så det är bara att ställa fram
jag tror inte vi hade lyckats komma under 200kr per person om vi gjort det själva.
Sen kommer vi "dryga ut" buffén men en till vegitariskrätt och en sallad.
Vi tror att alla kommer hitta något de gillar.
Sen blir dte tårta såklart (om vi nu lyckas hitta nån som kan göra den)