Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
jag TROR att bröllopsvalen är en gammal tradition. mina föräldrar dansade när de gifte sig för 30år sedan... långt innan alla romantiskakomedier
sen om det är svensk eller ej det vet jag inte...
jag TROR att bröllopsvalen är en gammal tradition. mina föräldrar dansade när de gifte sig för 30år sedan... långt innan alla romantiskakomedier
sen om det är svensk eller ej det vet jag inte...
@Eddan
Klart du kommer vara vacker och känna dig vacker!
Vi har inga barn och har därför väldigt svårt att sätta mig in i hur det är att ha barn och att inte ha tid för varandra...
oj vad jag missat grejer här...
Så blir det när man jobbar ihjäl sig... har lite hysteriskt just nu på jobbet så det blir 10-12 timmarspass 5 dagar i veckan...
Fina ringar och fina klänningar jätte kul!
Idag kom bokningsbekräftelsen från kyrkan och vi har bara 5 gäster som inte svarat ännu. Skönt. dags för bordsplacering snart...
nästa vecka börjar jag på riktigt arbeta för den där smala midjan... vi har stegtävling på jobbet och det blir en morot... behöver inte gå ner en massa men vill gärna fasta till kroppen lite så jag själv känner mig nöjd... just nu känns det sådär...
Det var precis som kollegorna sa. "Vänta bara tills du fyller 25, då ska du se att kilona kommer" Inte trodde jag på det. men vips var de där... Kan kanske bero på att jag sålde min häst och istället för att rida 6 dagar i veckan låg jag i soffan... men men hur som haver nu är det som det är...
Ni pratade lite tidigare om hur länge ni varit tillsammans. sånt tycker jag är jätte roligt.
Vi vart tillsammans för 10 år sedan. jag bara 16 år och han 18. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Jag hör ibland att folk tycker vi är galna som varit tillsammans så länge och blev det så tidigt men jag ser det inte som något negativt. vi hade båda haft flick/pojkvän innan och är det rätt så är det.
Vi försöker ta vara på de tillfällen som ges för att hålla kärleken vid liv och än så länge har vi lyckats bra. senast i höstas frågade en tjej som vi inte kände hur länge vi varit ihop, när jag sa 9,5 år. höll hon på att ramla av stolen. "Ni ser ju nykära ut" hehe det var kul att höra
Men att ha ett förhållande är inte alltid en dans på rosor... det kräver arbete och kompromisser och ibland även tårar. men jag skulle inte ändra något om jag fick chansen...
När träffade ni era m2b