Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Hej alla!
Ny här=) Ska gifta mig 20 Juli 2013!=) Planerna är i full gång, lokal o kyrka bokad, bröllopsklänningen hänger i klädkammaren, gästlistan klar, menyn klar och färgtemat bestämt=)
Roligt att följa alla här!
Kram
Hej alla!
Ny här=) Ska gifta mig 20 Juli 2013!=) Planerna är i full gång, lokal o kyrka bokad, bröllopsklänningen hänger i klädkammaren, gästlistan klar, menyn klar och färgtemat bestämt=)
Roligt att följa alla här!
Kram
Här går det också framåt sakta men säkert! Vi försöker vara delaktiga så mycket som möjligt båda två, fast det blir nog så att den gör det som intresserar den! Jag får bestämma mycket för min sambo men frågar ändå vad han tycker! Sålänge han får vara med och bestämma sina kläder Jag kommer nog stå för pysslandet inbjudningar och så,och sambon gör just nu vår bröllopshemsida, sen får han göra festhäfte, vigselprogram o spellista fast vi bestämmer tillsammans o han gör! Jag ska göra inbjudningarna själv, vi ska nog redan skicka ut dem vid nyår! Varför vänta egentligen!! Eftersom vi gifter oss under semestertider o att det är kronprinsessans födelsedag den helgen som firas på Öland så vill vi vara i god tid så folk kan få boende och så! Har hittills köpt papper till inbjudningar, ljus och lila lakan som jag ska sy servetter av! Kollar dagligen på nätet på klänningar och skor och kommer nog aldrig kunna bestämma mig
Åh va trevligt=) Är det något speciellt med det datumet för er ? vi skulle egentligen gift oss den 13 Juli men lokalen vi så gärna ville ha va bokad så vi sköt det en vecka! Vi ska ha pärlemorrosa / chokladbrunt och vitt som färgtema!
Får man fråga en allmän fråga ? Det är så att vi ska ha ett sk "budgetbröllop" , vi har 24.000 kr till bröllopet och inkl 18 barn blir vi ca 60 pers. Vi ska göra egen buffé och kvällen ska vara mer åt "sommarfest" än bröllop. Är lite nyfiken på om någon ligger i samma budget som vi så kan man utbyta ideér=)
kram till er alla
Åh va trevligt=) Är det något speciellt med det datumet för er ? vi skulle egentligen gift oss den 13 Juli men lokalen vi så gärna ville ha va bokad så vi sköt det en vecka! Vi ska ha pärlemorrosa / chokladbrunt och vitt som färgtema!
Får man fråga en allmän fråga ? Det är så att vi ska ha ett sk "budgetbröllop" , vi har 24.000 kr till bröllopet och inkl 18 barn blir vi ca 60 pers. Vi ska göra egen buffé och kvällen ska vara mer åt "sommarfest" än bröllop. Är lite nyfiken på om någon ligger i samma budget som vi så kan man utbyta ideér=)
kram till er alla
Vårat färgtema är efter m2b:familjevapen, där dom färgerna ingår. Sen det datumet är inget speciellt med. Vi hade först planerna att gifta oss i maj, men har fått flytta fram det Tänkte bara ett datum så m2b, som är urkass på att komma ihåg datum, kan ha lättare att komma ihåg. Och jag insåg att 13-07-20 funkar, för 13+7=20 (eller åt andra hållet 20/7 -13 blir 20-7=13)
13-07-13 hade ju också passa bra, men min pappa gick bort den 13 juli förra året, så det datumet faller bort.
hihi
Ja men då är mycket klart redan :)
Ta´t lugnt och njut av livets resa!
Så spännande!!
Jag och min Fästman hade en myshelg, så då fixade vi en massa till bröllopet. Så nu går jag och väntar på att
inbjudningarna ska komma med posten!!!!
Och jag har knutit 75 rosetter..... Dukar och gardiner fick han göra!
nu har vi bokat fotograf! :) hade inte planerat för någon fotograf, men hon skrev o fråga så fick TOPPENPRIS i utbyte mot att hon får använda bilderna till sin portfolio och blogg och lite så, så jag är jäääättenöjd :)
Vi gifter oss 20 juli. Kyrka och lokal är bokat. Vi har köpt massor med atteraljer av olika slag. Vi skickade ut STD-korten igår. Vad har ni för teman?