Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Jag har tio kg kvar till det jag vägde när jag och min sambo träffades. Sambokilon och 2 graviditeter har satt sina spår! Jag anmälde mig till viktväktarna online och det har fungerat jättebra! Nu äter jag mer normala portioner, blir mätt på mindre så det är skönt, enda motionen jag gör är att promenera, eftersom vi har hund så sker det automatiskt, unnar mig fortfarande sånt jag vill på helgen fast inte så som innan. Jag är en gottegris så hade jag bara förbjudit mig själv från vissa saker så hade det inte gått alls, nu vet jag att på fredag får jag nåt gott om jag vill! Sen är det ju en extra sporre att man vill känna sig fin i en brudklänning!
Hoppas att klänningen sitter bra :0)
Sånt där kan vara hopplöst!
Jag har också två graviditeter bakom mig och skulle gärna äta sundare.
Det var enklare då jag var ensamstående, men nu vill jag ju lyxa till maten så att han får äta gott ;)
Jag tror inte heller på att förbjuda sig att äta sånt som är gott.
Det är mycket bättre att lära sig att äta det med måtta eller bara vissa dagar.
Att sitta och äta så lungt man kan ( då man har barn) och tugga ordentligt då man äter mat, det gör ju också att man känner mättnaden och kan stå sig längre på det man äter.
Vardagsmotion är också perfekt!
Kram!
Jag har tio kg kvar till det jag vägde när jag och min sambo träffades. Sambokilon och 2 graviditeter har satt sina spår! Jag anmälde mig till viktväktarna online och det har fungerat jättebra! Nu äter jag mer normala portioner, blir mätt på mindre så det är skönt, enda motionen jag gör är att promenera, eftersom vi har hund så sker det automatiskt, unnar mig fortfarande sånt jag vill på helgen fast inte så som innan. Jag är en gottegris så hade jag bara förbjudit mig själv från vissa saker så hade det inte gått alls, nu vet jag att på fredag får jag nåt gott om jag vill! Sen är det ju en extra sporre att man vill känna sig fin i en brudklänning!
Hoppas att klänningen sitter bra :0)
Ja jag skulle kunna tänka mig att gå ner några kilo till, har lyckats gå ner 20 kg =) Men nu tycker jag att det är så roligt så kommer väll försöka några få kilon till =)
Nu ska vi börja kika på hur inbjudningskorten ska se ut =)
Toastmastrar, tärna och värdar är tillfrågade, jätte roligt att vara igång nu!! =) Vi flyttar om en månad så är skönt om vi kan planera lite innan nu flytten så det inte blir stressigt sedan =)
LÄNGTAR till sommaren!
Ja nu vill att tiden ska gå fort Vi har ju kyrka och lokal, frågat tärnor och marskalker! Kollar catering som vi ska boka och knåpar på gästlistan inte helt lätt det där!! Sen kollar man ju tips på dukning o dekoration under tiden! Var i ullared i veckan, köpte blockljus och lila doftljus till toaletterna
Efter att ha läs i den här tråden några gånger nu kanske det är dags att ge sig till känna :P
Vi gifter oss 13-07-13 i Falköping och planerar för fullt! Vårt tema är 50/60-tal med en touch av Rockabilly.
Vi har bokat lokal, skickat ut "Spara datumet" samt köpt lite pynt och sånt vi hittat för bra priser.
Just nu håller vi på väljer fotograf samt ett passade band för festen, plus att vi har börjat fixa lite med våra speciella inbjudningar. :)
Nästa helg blir det en heldag med att titta på klänningar!
Välkommen hit Gabriella! Vi gifter oss också 13-07-13 vad kul att titta på klänningar, hoppas du hittar någon fin!
Hej hej,,
Jag ska gifta mig den 13/7 2013!!
Har fixats så mycket redan , men det finns så mycket kvar! Men ser fram emot det som bara den!!!!!!
VI kommer att gifta oss fredagen den 5 juli
Anledningen att det blir en fredag är att min mamma är död så vi ska gifta oss på hennes födelsedag den 5 juli.
Känns jätteskönt, då får hon vara med lite iaf...