Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
vi gifter oss 20 juli! planeringen är i full gång härhemma. bröllopet kommer gå i vintagetema (ala 30-tal) , det kommer vara strax över 100 gäster och vi gifter oss i eskilstuna :)
Vi har också lite 30/40-talstema på vårt bröllop, kommer gå igen i min klänning, smycken, tärnornas utstyrslar, dekoration av festlokalen osv.
Vi har kommit så långt att festlokal och kyrka är bokad, fotograf är bokad och vi håller på och dealar med cateringföretag för middagen. Det kommer bli trerätters med serveringspersonal från cateringföretaget.
Sedan håller jag på och testar mig fram när det gäller inbjudningskort, har köpt en massa pyssel på Panduro kul!
Sedan surfar jag en hel del på inspiration till dukning och dekoration, och nästa stora grej är att jag ska börja bygga en hemsida!
Såna är fina :D
CoG: det tycker jag med ;) Har alltid drömt om en sådan så ska bli jättekul att få bära den!
När har ni alla tänkt att skicka ut save the date-kort (ni som har tänkt göra det)?
vi skickar inbjudningarna i februari, tror det räcker med det.
Vi gifter oss den 6 juli, kyrka och lokal är bokade, save the date korten skickade och vi längar mer än mest på vår dag!