• 89lillo

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

vilka datum har ni?? 

• Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • CoG
    pamjofre skrev 2012-09-27 11:21:23 följande:
    ANG. Ringar
    CoG: vad står det på sidan av din ring? De var vekligen jätte läckra!

Själv friade min m2be med en ring av vittguld och med en safir och lite smådiamanter runt safirern. Vet inte riktigt hur vigselringen ska se ut... De e lite svårt eftersom safiren är lite upphöjd och rund.. Vi får se hur vi kan göra.
    Hej :)

På sidan av den innersta av mina ringar står det "Love is the answer".
    Det är ett budskap som alltid stämmer, i alla sammanhang och värt att påminnas om.

Den texten står i våra förlovningsringer i titan som vi har idag,
    men dom kommer att bli utbytta på den stora dagen.
  • Madeleine176

Vi gifter oss också 27 Juli 2013 :) Mycket spännande!

• Juli2013

10 månader idag! wohoo! jag kan inte vänta på att bli fru Skrattande

Börjar dock bli lite orolig eftersom jag är så absorberad av det här med bröllopet så jag kan inte tänka på något annat och funderar och planerar för varenda liten detalj, hehe. Man undrar hur det ska bli när bröllopet verkligen närmar sig på riktigt! Några fler som är rädda att förvandlas till bridezillas?

• CoG
    Juli2013 skrev 2012-09-27 13:27:20 följande:

Börjar dock bli lite orolig eftersom jag är så absorberad av det här med bröllopet så jag kan inte tänka på något annat och funderar och planerar för varenda liten detalj, hehe. Man undrar hur det ska bli när bröllopet verkligen närmar sig på riktigt! Några fler som är rädda att förvandlas till bridezillas?

Jag har funderat på vad som känns viktigt och vad jag kan vara utan.
    De delar som är viktiga ska jag se till att det blir så bra som möjligt och det andra får bli som det blir.

Det känns rätt lugnt just nu,
    men vem vet? ;)
  • Pagnie
    pamjofre skrev 2012-09-27 12:02:45 följande:
    hehe uch då, ja de gör det ju ännu svårare! lycka till! Hoppas ni hittar något ni blir nöjda med!
    ja säkert men det kommer nog ta sin lílla stund. hoppas du hittar något med :D
  • Pagnie
    Juli2013 skrev 2012-09-27 13:27:20 följande:

oh ja. Jag vet att jag kommer bli en bridezilla. Det kommer vara så mycket att göra när det närmar sig och jag kommer bli kontrollfreak (okej det är jag redan men värre då).
    Men gud så underbart det kommer vara.
  • MochS
    Kago09 skrev 2012-09-26 21:34:35 följande:
    Äntligen kan jag också få skriva här :0)
    Igår blev det klart att vi gifter oss den 13 Juli 2013, känns så overkligt och nervöst, killar i magen av lycka när jag tänker på det :0) Var inställd på att bli fru 2014 men förra veckan sa sambon att han tyvkte vi skulle gifta oss redan nästa år, så nu ska det sparas och planeras!

Så nu börjar projekt leta lokal, har kollat för fullt på nätet och ska ringa runt i morgon! Vi håller på att kolla om vi ska göra egna inbjudningar eller betälla, är det ingen stor prisskillnad så beställer vi nog för att sprara jobbet :0)

Vi har pratat om det mesta och vet hur vi vill ha det nu ska det bara göras också! Men först kan det vara bra att ha en lokal :0)

Hoppas det går bra för er andra?
    Grattis, vad roligt att få sätta igång! Första tiden är man som i en liten bröllopsbubbla
    Vi har samma datum som er och håller på med planeringen. Lycka till!
  • Ri 2013

Personligen tycker jag inte att jag är en bridezilla, men har fått höra att jag har tendenser. Så när det börjar närma sig på riktigt får vi se hur det blir :P Just nu känns allt långt bort, men tiden kommer nog gå så himla snabbt att det är skönt att få så mycket som möjligt gjort redan nu tycker jag.

• johannaochdennis

Hej Allihopa! Nu vågar jag mig in här också =) Levt på lite smårosa moln efter frieriet =) Vi bestämde kyrka och datum bara några dagar efter att han friat =) 
    Å är redan helt pirrig och käns som tiden går fortare än man tror.. Det är ju så mycket roliga saker att planer! Inbjudningskorten står väll högst på listan nu över vad man ska fixa.. Hur har ni tänkt att era ska se ut? =)
    Har ni satt något speciellt färgtema på era bröllop? =)  

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!