Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Vi gifter oss också 27 Juli 2013 :) Mycket spännande!
10 månader idag! wohoo! jag kan inte vänta på att bli fru
Börjar dock bli lite orolig eftersom jag är så absorberad av det här med bröllopet så jag kan inte tänka på något annat och funderar och planerar för varenda liten detalj, hehe. Man undrar hur det ska bli när bröllopet verkligen närmar sig på riktigt! Några fler som är rädda att förvandlas till bridezillas?
Börjar dock bli lite orolig eftersom jag är så absorberad av det här med bröllopet så jag kan inte tänka på något annat och funderar och planerar för varenda liten detalj, hehe. Man undrar hur det ska bli när bröllopet verkligen närmar sig på riktigt! Några fler som är rädda att förvandlas till bridezillas?
Personligen tycker jag inte att jag är en bridezilla, men har fått höra att jag har tendenser. Så när det börjar närma sig på riktigt får vi se hur det blir :P Just nu känns allt långt bort, men tiden kommer nog gå så himla snabbt att det är skönt att få så mycket som möjligt gjort redan nu tycker jag.
Hej Allihopa! Nu vågar jag mig in här också =) Levt på lite smårosa moln efter frieriet =) Vi bestämde kyrka och datum bara några dagar efter att han friat =)
Å är redan helt pirrig och käns som tiden går fortare än man tror.. Det är ju så mycket roliga saker att planer! Inbjudningskorten står väll högst på listan nu över vad man ska fixa.. Hur har ni tänkt att era ska se ut? =)
Har ni satt något speciellt färgtema på era bröllop? =)