Kago09 skrev 2013-04-08 18:59:50 följande:
Ja just det alkoholen glömde jag :0) vi ska åka ner till tyskland och handla det en helg frågan är bara när helgerna går fort nu. Förhoppningsvis får vi vars en möhippa och svenxexa där går det två helger, sen ska vi på vars en då ett kompispar gifter sig 3 veckor efter oss, vi ska vara barnvakter en helg, stockholm en helg ja det går fort.
Underklader har jag inte tänkt på men prio är nog att det ska vara bekvämt. Om man nu vill vara sexig för mannen sin så kan man ju byta när man kommit till hotellet för de är nog inte så fräsha ändå efter en hel dag ;0)
Det jag funderar på och det är kanske en dum fråga men ska man ha strumpbyxor eller stayups under klänningen eller ingenting? Hur gör ni???
ja det verkar vara fullt upp.
ja jag tänkte byta när vi kommer till hotellet. men han tyckte att jag inte behövde köpa något för jag skulle ju tydligen inte ha något på mig ändå. haha så han tyckte det var onödigt. vad ska man säga.
jag kommer faktiskt inte ha något alls. för stayups känns jätte läskiga när man ska kissa och det kommer bli svårt ändå och strumpbyxor kommer bli för varm känner jag rent spontant.