Inlägg från: minttus |Visa alla inlägg
  • minttus

Bestämmer ni själva vad som ska kastas på er?

Vi har köpt bubblor till våra gäster och vi tänker inte ge de ris att kasta på oss men om nån skulle själv ha det med sig och kasta det på oss, får de väl göra det och jag tror inte att vi skulle bli särskilt arga heller. 

Jag har funderat på rosenblad men jag är inte riktigt säker om vi får det för kyrkan. Det är flera vigslar efter varann med en timmes mellanrum. 

• minttus
    Dina skrev 2012-02-01 12:58:57 följande:
    Vi har också bubblor. Fast jag blev litet fundersam... Vår dag e 21/7 och antagligen är det varmt iaf, men tänk om det blåser/spöregnar..?? Hade inte haft en tanke på detta innan en kollega påpekade det! men det är väl smällar man får ta! Då får gästerna puffa bubblor i partytältet vid mottagningen istället kanske... Solig
    Oj det har jag inte ens tänkt på .. det är klart att det kan regna / blåsa men jag har varit så inställd på sol och vackert väder att jag inte ens tänkt tanken...

Vi ska gifta oss 9/6 och jag tror fortfarande på fint sommar väder och blir det inte det så får väl gästerna blåsa bubblorna på slottets terrass istället  
Svar på tråden Bestämmer ni själva vad som ska kastas på er?