Inlägg från: AlwaysAndForever2012 |Visa alla inlägg
  • AlwaysAndForever2012

HJÄLP tack, hur gör jag en playlist som sedan har låtarna i samma ordning om jag ska lyssna i en annan dator??

Hej, jag ska göra en playslist med specifik ordning på låtarna till bröllopet, vilket är tex lätt att göra i mediaplayer. MEN jag ska göra dom i min dator, men sen behöver jag lägga över dom på usb för att sätta in dom i en annan dator. Hur gör jag för att få låtarna att vara kvar i samma ordning??? Blir tokig. har alltid fått sitta och döpa om alla filer med siffror först för att få ordning på det.

• Svar på tråden HJÄLP tack, hur gör jag en playlist som sedan har låtarna i samma ordning om jag ska lyssna i en annan dator??
  • AlwaysAndForever2012

Om man nu då inte vill ha spotify, finns det inget annat sätt? och på tal om siffror före låtarna, jag har för mig att när jag råkat klicka fel på datorn, som ibland händer, så råkade jag få siffror framför allt, utan mening. Men har ingen aning hur jag gjorde. vet ni hur man får siffror framfrör utan att sätta sig med en och en och göra siffror på namnen?

Svar på tråden HJÄLP tack, hur gör jag en playlist som sedan har låtarna i samma ordning om jag ska lyssna i en annan dator??