Inlägg från: Jenny 03 |Visa alla inlägg
  • Jenny 03

Ångest! Vill bara rymma :(

Åhhh vad jag vet hur du känner... Jag gifter mig 23/6 och har redan ruttnat ut på allt planerande och fixande. Allt är stort sett fixat men småsaker som måste knytas ihop. Ger upp snart och allt har förlorat sin charm med detta bröllop.. Hade vi inte redan skickat ut inbjudningarna så hade jag hellre gift mig med endast ca 10 gäster och bara gått på god resturang som vi kunde ha bjudit på.. Detta känns löjligt och jobbigt bara nu. Hoppas som du att det ska gå över snart så det roliga och mysiga kommer tillbaka.. När jag läser hur duktiga alla är här och hur det fixas med allt så får jag bara ångest. Vill inte längre, men vill gifta mig..  Orkar inte bry mig längre vilka såser som ska serveras, om tälten kommer på plats, om det finns golv till tälten, hur vi ska duka... Känns så förbaskat trist att en sån kul dag inte längre känns så fantastisk utan bara mest måsten och bekymer.. Men vi får väl inte ge upp utan bita i hop och hoppas på det bättre.. Man kanske måste dra ner på prestationsångesten och bara "go with the flow" Det löser sig ska du se, för oss båda.. Kram

Svar på tråden Ångest! Vill bara rymma :(