Inlägg från: Anonym (Utmattad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Utmattad)

Ångest! Vill bara rymma :(

Jag ska gifta nu i februari, Vilket vi har planerat i ca 7 månader, det mesta är klart bara småsaker kvar, typ bordsplacering etc, Men jag orkar inte mer, Jag är så trött, jag vill bara sova, Jag har total ångest inför bröllopsdagen, känns som att jag bara vill rymma, Jag vill verkligen gifta mig med m2b men jag ångrar att vi har ett så stort bröllop, jag vill inte gifta mig i kyrkan, jag vill inte att alla ska titta på mig, Klänningen känns fel, allt känns bara jobbigt!

Igår kväll satt jag bara och grät för att allt känns så jobbigt!

Är det någon annan som har känt/känner likadant? Går det bort sen? Jag vill inte ha ångest på vår bröllopsdag!

• Svar på tråden Ångest! Vill bara rymma :(
  • Anonym (Utmattad)

Tack allihopa :) Jag har faktikst tagit ert råd och tagit det lite lugnt sista dagarna, Jag håller på att ta min examen precis som annapanna och att balansera skolan, bröllopet, och vännera och familj som kräver tid och uppmärksamhet går bara inte, jag har så svårt att säga nej, jag vill så gärna vara där för alla men jag orkar bara inte, Och det känns som att alla vännerna är småsura för att jag inte orkar träffas eller prata i tele just nu, men de få timmarna jag och min m2b har med varandra på kvällarna behöver jag ha för att orka med allt annat.

Det är nu nästan exakt 1 vecka kvar tills vår bröllopsdag :) Mina klasskamrater har faktiskt gett mig ledigt från allt grupparbete för att jag ska få fokusera den närmat veckan på bröllopet :)

Men helt ärligt hade jag vetat hur mycket det var att göra hade jag valt att ha ett annat slags bröllop :) Typ utomlands med bara familjen :)

Svar på tråden Ångest! Vill bara rymma :(